________09.03.03[二]_______  |
|
今日考數學同生物'
數學…..真係吾係好識….不過刀OK’ 吾合格刀有5字頭吧?!
生物…..由於琴日掛住上網GE關係….
吾係好識…D問答全部刀係作GE….'
跟住放學補考體育…'成班人望住…真係有D驚'…
最後….刀係肥左….-_-'
唉.又係吾夠力起身…' 又係脆跳起GE時候仆左係前面…'
考完之後同JILL.WING去左新天地.
哈.後尾又去左JILL屋企.
食左好好味GE咸飯'
哈.JILL的家總係和諧GE…'
所以我中2去GE地方就係JILL' S家….xD
去到1點幾….返屋企'
2點半又返左學校温習'…
臭JILL.我個袋係堅GA. 吾係流GA!!!
我揹個GOLA袋又被人話似xXX戈個.[佢個係流的AXXXXX]
依+又比臭JILL話流;' -0-
哈.温到4點幾去左特殊屋企温習.
但係戈間舖頭真係太…..' =_=
我買舊芋頭糕JA….吾洗用戈種盒ga ma`
搞到我吾好意思.' 1定要多D幫襯佢SIN得!!!
聽日.又要收多次化學實報告.'
收左2日NA' D人點SIN可以交齊???
聽日第3日收.希望你地可以交齊晒NA'
聽日GE考試….要加油牙' !!!!
2009-03-03 08:07 PM |
|
|
♥H.S.M
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 129 | »
|
|