2009-03-28

 

 

今日係國防GE最後1日.
琴晚去左波波間房同佢孖鋪. *V*
今焦早就去行山.搞到對鞋好烏糟 =_=
跟住大合照.
最尾係畢業典禮.
唉.我地輸左牙.
上去執行李戈時
我睇到我地個教官[勇勇]蹲左係個地下度.
我D眼淚簡直係自己流出黎. T_T
仲喊到收吾到聲…
我吾係因為輸而喊.我係因為見到教官冇晒心機又傷心而心痛而喊lor; Q_Q
執完行李集隊戈時.我發覺好多人刀成面眼淚.
跟住我地唱[最後1塊]比教官聽
全班再喊多次.’]
食完飯.要走na….
上到車.向教官敬完禮之後.
個個人d眼淚好似落雨咁.連教官刀忍吾住….
唉.上到車戈頭幾分鐘除左喊聲就再冇其他聲;
我真係吾想返黎澳門.原因就係…吾捨得勇勇吧?!
馮進勇_:_我今日成個腦只係得你咋.我係永遠吾會吾記得你ga!!?
2009-03-28 06:20 PM
 ♥H.S.M


Vanessa_711
暱稱: Chan ka U:)
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區