___________09.03.09[一]__________
星期日去返左大6睇樓.
哈.睇完去左按摩’
我終於明白點解D痳甩佬咁中2[北上揼骨];.
戈種感覺真係爽爆了.^V^
哈.咁就去左1日;
___________09.03.09[二]___________
今日派左好多卷;.
化學[:]___79分.比夠80分得吾得?!.
代數[:]___77分.哈.仲以為會吾合格TiM. OvO
READING[:]___87分.差1分就係最高分 =_=
音樂[:]___37分[JA係92.5].李立新話我首自己作GE[我愛澳門]作得好.
睇得出我有基礎.
不過我音樂筆試冇年係合格GE.[係今年好彩而己.]
我就連管樂戈個樂理班刀冇上.
我哪來基礎.?? -O-
刀係話有天份na, xD. –V-
不過..我作得好JA.刀吾洗彈出黎.仲讀d歌詞出黎. –O-
搞到d人用首歌黎笑我.哈.不過我為我首歌覺得好自豪.xD
中文[:]___80.5分. 哈.吾錯吾錯
歷史[:]___85分.本身係84.5分.但係我發現牙SIR扣多左0.5分.牙LAM即刻攞
住我張卷沖左出去問牙SIR攞返戈0.5分’=3=
生物[:]___84分.刀吾錯.
今日派D卷我刀好滿意.冇乜點温習.算好好;. ^V^
黃埔.好其待;
其實我今日個心好痛.
我GE開心樣.同埋所有GE笑刀係扮出黎;
因為..我決定要放棄你.
[若未能面對 去扮傻瓜大叫?!]
我真係吾可以去面對!!!