今日又派左代數卷.哈.我竟然合格.*V*
攞到份卷戈時.我真係好想錫啖份卷.太好na; >3<
不過有d係我吾識.跟住亂吹.比我吹岩左. =_=’
雖然得69分.但係我真係好感動,xD. T_T
份卷可能真係出得太難.成班得戈17個人合格.少到嚇死人-O-
之後又派左德育.刀有80分.吾錯.
但係物理講完之後又吾派卷.驚死人na.@_@
督課堂就上左管槳室.
跟住吹到冇乜氣.就幫我支圓號保養下.
次次1[保養]佢.刀要用吾小時間.
又要逐支逐支管加潤滑油[有成5’6支管]. P.S._係用手指逐支抺D油上去.
又要滴油落d吾知乜度[又係有成幾個要滴]; =_=’
整完仲要抺指紋.[係抺晒成個圓號.]
真係好多野要搞;.
跟住今日放學之後同WinG,嘉倩,雪LinG,肥肥1齊放學.;
我又習慣性咁企係條街度吹水. –V-
吹完同WinG送嘉倩返屋企.
行行下又買左包我GE最愛__媽咪面.好食!? >3<
跟住又陪WinG返屋企攞書.
攞完之後又陪返佢去圖書館還書.
還完返屋企.
返到屋企之後又同Mama去買國防用GE野.
冇乜野買.只係買左2大包餅同寶礦力粉.
寶礦力粉…未免太貴了吧.得戈5包仔,要成44蚊?!不是吧!!? –O-
哈.見到表姐.
跟住Mama又買公仔面比我帶去.
我話吾知帶吾帶得.佢刀買比我.好開心. >V<
平時佢連碰刀吾比我碰.而+竟然主動叫我帶去. >3<
之後又買左啤酒.[嘉士伯啤酒….吾知好吾好飲]
吾知我飲到第幾支SIN wing???
哈.快樂的1天;