2009-01-05

 

 

今日係星期1`
又要帶個令令口風琴上學去`
焦早要收同學們GE化學1課3練`
最慘GE係我依個化學科長上個星期6吾記得寫手冊`
諗住D人刀係賴得就賴ga na` 1定話[科長冇寫手冊 吾知要做wor]
好在得1個人賴落我度ja`冇交ge刀只係有10個人`
___________afternoon___________
上生物同中文`
中文[:]牙sir講d野真係有進步`諗返起上1年`1課最少有6題問答`
          蠢蠢地ge我竟然乜刀同佢抄晒`成班得戈幾個人係度狂抄`
          刀吾知抄黎做咩`
          到左今年`我1樣係度狂抄`d人就係咁狂借黎影印
         
跟住督課堂就上左4樓練管樂`發覺原來我只係得個[高]字`自悲牙''
放學發生左1件事`真係估吾到仲有人會咁做`
搞到我同牙富笑到肚痛`吾該下次吾好用d咁ge理由黎識人
順手1提[:]我換左MSN na.......[[email protected]]
2009-01-05 08:58 PM
 ♥H.S.M


Vanessa_711
暱稱: Chan ka U:)
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區