2009-01-17  |
|
今日要測代數同地理`
雖然代數冇溫`但係我竟然溫晒地理`
我刀係第1次溫晒要測GE野`真係好`溫習真係好好`
測完之後小息...小完息就上美術
......SORRY LOR`人地吾係專登搞戈D作品`
不過如果你要扣我分`請隨便`因為真係我錯'
放學後練歌`
練歌ge同時`我知道左1件事...............[[哦`原來係咁GE...........我真係想問`[我可以點做?!]
練完同鴨鴨上天台傾計`
我諗左好多野`
點解F2可以發生咁多野GA`
我真係忍受吾住NA`
有時我真係係度諗.........人究竟有咩生存樂趣
___________________afternoon_____________________
星期6下就照常返學校管樂`
1返到去`見到有1班高中係禮堂練歌`應該唱緊[Heal the world]
唉....人地班又團結`又唱得好聽wor`
我地班....又吾團結又走音`
so我地班入到總決賽ge原因`我諗只係因為隻歌本身有feel.......
講返管樂_______
個miz只係叫我吹戈首歌ge頭2句`
吹刀未吹過比我聽`鬼知我吹得岩吾岩咩`
唯有去問牙sir點吹`佢用小號吹左次比我聽`
跟住我係咁練`
練到d人走晒`牙sir走過黎話吹1次比佢聽`
呵呵`佢話我吹得好tim`仲試左吹第3句
吹完就走人luu....
2009-01-17 02:15 PM |
|
|
♥H.S.M
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 129 | »
|
|