2009-01-17

 

今日要測代數同地理`

雖然代數冇溫`但係我竟然溫晒地理`

我刀係第1次溫晒要測GE野`真係好`溫習真係好好`

測完之後小息...小完息就上美術

......SORRY LOR`人地吾係專登搞戈D作品`

不過如果你要扣我分`請隨便`因為真係我錯'

放學後練歌`

練歌ge同時`我知道左1件事...............[[哦`原來係咁GE...........我真係想問`[我可以點做?!]

練完同鴨鴨上天台傾計`

我諗左好多野`

點解F2可以發生咁多野GA`

我真係忍受吾住NA`

有時我真係係度諗.........人究竟有咩生存樂趣

___________________afternoon_____________________

星期6下就照常返學校管樂`

1返到去`見到有1班高中係禮堂練歌`應該唱緊[Heal the world]

唉....人地班又團結`又唱得好聽wor`

我地班....又吾團結又走音`

so我地班入到總決賽ge原因`我諗只係因為隻歌本身有feel.......

講返管樂_______

個miz只係叫我吹戈首歌ge頭2句`

吹刀未吹過比我聽`鬼知我吹得岩吾岩咩`

唯有去問牙sir點吹`佢用小號吹左次比我聽`

跟住我係咁練`

練到d人走晒`牙sir走過黎話吹1次比佢聽`

呵呵`佢話我吹得好tim`仲試左吹第3句

吹完就走人luu....

2009-01-17 02:15 PM
 ♥H.S.M


Vanessa_711
暱稱: Chan ka U:)
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區