今日又係星期1`
中文test + Lit test
Lit test [:] 如果吾係某人提醒`我刀吾記得`死得na`今次又未做晒`
中文test [:] 刀吾係好夠時間`不過比起以前`d時間已經好夠`
今日又派化學test同幾何test
化學 [:] 好多人刀好低分`我刀以為我會吾合格`因為冇溫`不過有82分`吾錯吾錯
幾何 [:] 75分`唉...點解差左咁多GA`上1段次次刀有9字頭GA....
依...我吾要隻眼細過粱X倩牙`細過佢仲得了?! 我要遮住隻眼!!!!!!
下就__________
P.E [:] 依....跳高諗住屈好D隻腳`1屈就撞到自己塊面`痛到我....,不過鄺生讚我跳得幾好`算NA
上完P.E就練歌.....
第1次 [:] 吾知唱乜東東`唱到亂晒
第2次 [:] OoKk na
第3次 [:] 咁耐以黎最好ge 1次']
聽到中3毅唱戈首歌有d感觸 T_T
放左學就同波.富.豬.MANDY.+K 1齊行`諗住行海皮`點知我地行到我屋K樓下`咁我冇理由吾返屋K GA` SO最後刀係返左屋K' ]
聽日又要做`吾想企門口牙`
我係6號仔"
____________________________________________
唉....點算好牙`今段我1定要最少第8名`吾係我死NA
應丞左咁多人考8名以內`再係咁...我連我個13名刀保吾住
本身英文,數學戈D吾洗溫GE科刀幾好GA....
而+又大壓力`又煩' ]
[Who CaN HeLP mE ???]