______09.01.21[三]______  |
|
今日係歌唱比賽牙!!!
管樂牙sir刀有黎做評判`
我本身吾緊張GA`跟住上到台見到好多識GE人`戈時突然好緊張
仲有某些人係台下面引我笑`勁黑人憎'
無奈之下我笑左1聲`
唱校歌戈時我地出予招`特登抽英文校歌`
跟住唱到第2段戈時`成班真係走落個架`D人係台下面o曬嘴 [-o-] `估吾到..我地真係做到出黎'
唱到第4段上返台`我....做錯動作`樣衰死人na
比賽完左之後去左陪波波睇醫生`太多人...so冇睇`去左台山街市買夾餅食
跟住返學校練波
練完再陪波波睇醫生`成班人陪佢去` d人望住晒'
睇完返hm'
[祝臭WINGwing早日康復!?]
P.S_______F2R [:] 聽日要穿夏季校服牙!!!!
2009-01-21 07:46 PM |
|
|
♥H.S.M
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 129 | »
|
|