_______09.02.16[三]_______

 

琴日夜晚剪左頭髮....

本身我係想剪成熟GE中髮GA....

但係可能我同個髮型師有溝通障礙....

佢幫剪左個冬菇頭' -_-'

跟住今日1返學'

個個刀吾應得我係邊個'

以為我係新同學....t_t

牙sir仲叫我起身[介紹]我比d同學tim'

牙sir....咪玩na'

個個望住我係度笑'

跟住晏就....

返到學校見到牙連1路同蔡miz講野1路望住我笑....

個時好想走埋去打佢1野' =_=

跟住小息.....

又見到佢....

佢又遮住塊面係度笑'

我走埋去打左佢塊面1下' 爽牙'

又行左去第2度...

個個話我好似90年代ge人' 0_0

講真戈句'

我剪得短頭髮刀吾介意個頭樣吾樣衰....

但係千奇吾好吾應得我....

我會好傷心ga......T~T

上P.E戈時....

鄺生話[依....剪左頭髮牙?!]

真係吾知點答佢' -0-'

跟住小強仲衰....

1望到我就好誇張咁笑出黎'

你驚我吾知你笑緊我咩!!!

佢仲要話....[本身長頭髮....剪個咁GE頭' ]

依+吾比我剪ga,,,,我要帶起冬菇潮牙...吾得咩....吹牙?!

唉.....個個刀叫我做新同學....

我係40號ge陳瑜瑜'

唉....心淡na;....個個刀話吾應得我 /_\ '

返到課室...

發覺冇帶物理功課'今日吾交扣5分牙...=o=

我由上個星期帶到今焦....就係今日晏就冇帶....*~*

又吾記得去買樂學易考....

當我煩緊ge時候又黎胃痛.....>~<

簡直慘情'  ~_~'

之後1放左學....

即刻跑返屋企攞物理功課交比楊miz;

歷時20分鐘'

刀算幾快ga....^3^

上返3樓.....

波波話冇心情陪我去珠新買樂學易考'

跟住就駁命咁揾人'

終於揾到雪LinG幫我去買...

跟住我地就係度吹水...

吹吹下....

我記得我隻USB插左係電腦度未攞....~3~

即刻衝入去課室攞返...

點知個蓋吾見左....

又見到人地d樂學易考'

好似同我叫雪LinG買GE版本吾同'

我又落1樓揾'

已經走左NA!!!! @_@

真係超黑仔牙;

本身諗住今日瘋狂1日'

點知刀係黑仔收場....

2009-02-16 08:39 PM
 ♥H.S.M


Vanessa_711
暱稱: Chan ka U:)
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區