但我高興繼續漫遊於這裡 寫好這刻這一句
against the Light...
I'm finding my way back to you...
VanessaxTabo
暱稱: □﹏企鵝鵝*逆光
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
08年的暑假
{最後一日}
{打日記}
{班際}
{新年}
文章分類
全部 (84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
♥ Dance
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 153
今日人氣: 8
累積人氣: 10288
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天


{很忙的12月}

 這日記漸漸變了月記了...

12月真係好多野做,,功課多,,project多,,test多,,

好煩呀!!!!-_______-

今朝一早家政堂,,太好了!

唔駛zzzzzzzZ..

整酥皮,,都幾好食,,-w-

上完堂之後衝左返課室排音樂劇,,從來沒見過wing2咁認真XD

近來成日畀wing2話我好蠢,,又取笑我"隻窗又畀風吹走左"

唉,,lee句話蘊藏著好深層ge意思XDD

排音樂劇時,,君君好gag,,笑死我地了XD

點知排左咁耐,,先知今日唔駛考-____________-

之後一路hea落去,,bio.... geog...

cved時輕鬆d,,ho珊又在做功課了,,太勤力了!!

江浻好慘,,被人玩,,wing2一定好心痛,,哈哈!!

胡胡鬧鬧地過左兩堂cved,,哈,,

完左test,,又開始繼續練跳舞了,,真係好趕時間,,

隻舞排左一半都未夠,,東華表演果隻排都未排,,死未?!

22號果日ge表演,,

vivian突然間講話跳返織之織,,

點知miss真係話不如跳返佢,, ?!

又要排過晒d位了,,

不過都好"掛住"lee隻舞,,好想跳多次,,

又係要辛苦,,要努力ge時候啦,,

聽日早d起身,,希望唔好遲到,,-v-

開始諗下聖誕節去邊度未? ^^

 

 

刊登時間:2007-12-14 10:02 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 VanessaxTabo 的日誌)


happygirl118 於 2008-01-19 11:38 PM 發表:
kaka
真係好搞笑
隻窗又俾風吹走了xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢成日都笑我XDD
隻"風"又畀"窗"吹走左!
Posted at 2008-01-28 07:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lam6487 於 2008-01-17 11:38 PM 發表:
第一次泥...
有空去我blog坐下la..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好呀!我一陣去先^^
Posted at 2008-01-28 07:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lam7210 於 2007-12-29 08:07 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-01-28 07:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



christy 於 2007-12-20 07:37 PM 發表:
祝你聽日表演成功!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你呀!不過e+睇返已經過左好耐了XD
Posted at 2008-01-28 07:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Monmonmon92 於 2007-12-15 11:39 PM 發表:
HI~ ..你係 ..!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 hello!我之前路過你的blog,,我只是個路人XD
Posted at 2007-12-17 07:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]