這日記漸漸變了月記了...
12月真係好多野做,,功課多,,project多,,test多,,
好煩呀!!!!-_______-
今朝一早家政堂,,太好了!
唔駛zzzzzzzZ..
整酥皮,,都幾好食,,-w-
上完堂之後衝左返課室排音樂劇,,從來沒見過wing2咁認真XD
近來成日畀wing2話我好蠢,,又取笑我"隻窗又畀風吹走左"
唉,,lee句話蘊藏著好深層ge意思XDD
排音樂劇時,,君君好gag,,笑死我地了XD
點知排左咁耐,,先知今日唔駛考-____________-
之後一路hea落去,,bio.... geog...
cved時輕鬆d,,ho珊又在做功課了,,太勤力了!!
江浻好慘,,被人玩,,wing2一定好心痛,,哈哈!!
胡胡鬧鬧地過左兩堂cved,,哈,,
完左test,,又開始繼續練跳舞了,,真係好趕時間,,
隻舞排左一半都未夠,,東華表演果隻排都未排,,死未?!
22號果日ge表演,,
vivian突然間講話跳返織之織,,
點知miss真係話不如跳返佢,, ?!
又要排過晒d位了,,
不過都好"掛住"lee隻舞,,好想跳多次,,
又係要辛苦,,要努力ge時候啦,,
聽日早d起身,,希望唔好遲到,,-v-
開始諗下聖誕節去邊度未? ^^
|