真係n年冇打過日記lu,,,
其他每天都想打,,但硬係懶,,
每次o係個電腦前都唔肯上qooza -v-""
希望lee篇日記係個好開始,,之後要多d打.
記返這幾個月ge野先,,,
25年校慶,,學校好似好靚咁XDD
eca負責派禮物,,我地狂派走d禮物,,
但SK不斷補充d禮物,,派極都派唔晒-w-
有一日練TSA Oral,,,Mrs Tsui考,,
o係佢面前唔知點解特叫驚佢><"
之後同shan佢地幾個食飯,,
好耐冇一堆人一齊食野啦,,
f.4 終於可以出去吃了!yoyoyo -33333-

前果排有兩個老師黎代課,,
第一個老師好靚,,果種靚唔只係清秀果隻靚,,
而係好有氣質果種,,難得一見!-33-
原來佢係浙江省溫州市ge人,,
第二個超搞笑,,有佢o係度,,我地真係唔洗旨意作文,,佢超級gag!哈哈!
前排有堂游水堂,,
雖然好唔想著泳衣,,同jm諗左好耐要邊件,,
但原來洗水真係好好玩!
不過試下浮果時,,數1,2,3,,跟著撞到果頭><"
全港青年學藝比賽,,今年得一日,,冇決賽,,
我地唔想返學ge夢想沒了><"""
果日好開心,,哈哈!見到gladys呢!
佢係佢果間學校ge負責老師,,
我地影左超多相,,仲同左wts d人影呢!-3333333-

好唔捨得你地,,好多人都話下年唔跳><"

  
鬼......影呀!
o係toilet度瘋狂影相XD
之後果日,,iris想check返份chem卷,,
跟著我地成大群人去左教員室度打畀SK,,
iris拿起果電話說: Mr Wong牙,,我係3E班ge葉映x同葉沛x呀(雙重身份??),,
我地琴日唔記得左返學,,(下?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
lee兩個gag笑到我地果日din左,,哈!
5月9日,,Happy Birthday to JM & KL!!!!!!!
同舊年一樣,,同冰同埋兩個壽星女去左許留山慶祝,,
食左超多野!!!不過好好味-v-
仲傾左好耐,,紅豆糕,,雪糕紅豆冰XDDDDDDDDDDD
中國舞堂果陣,,曉晴話左畀miss知我地兩個去apa面試,,
跟著miss即刻教我地d動作,,仲借件衫給我,,
真係估唔到明知我唔識跳,,佢都對我咁好,,
原來miss是好人來的!!之前覺得佢惡,,
其實佢好好嫁!
仲不斷叮囑:唔洗驚嫁,,行出來大方d,,跟著人做d動作就得嫁la...
也要感謝燒maymay,,佢真係好好,,,
幫我執動作+打電話畀miss,,thx>3<
明天就interview了,,,good luck...
昨天,,同jm,,iris,,呀林,,溫總,,鮑佢地拍video,,
玩數字球,,,我地自創果隻舞個slogan:快d快d快d,,無時間啦!,,
加上d舞步真係...笑到死左XDDDD
今日,,Eng時同KL狂傾狂笑,,同你傾計真係好多gagXDDDD
放學後,,同yingying傾左好耐,,
對!係時候要改變一下,,捨棄一d野,,,
呼!打完日記了,,,這就是這幾個月內發生過ge野-w-
|