但我高興繼續漫遊於這裡 寫好這刻這一句
against the Light...
I'm finding my way back to you...
VanessaxTabo
暱稱: □﹏企鵝鵝*逆光
性別: 女
國家: 香港
« April 2019 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
08年的暑假
{最後一日}
{打日記}
{班際}
{新年}
文章分類
全部 (84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
♥ Dance
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 153
今日人氣: 0
累積人氣: 10320
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 2 日  星期六   晴天


{又一週記}

 這星期發生過ge野-v-"

26.1.08....

西方舞比賽,,,

一早就返左學校門口,,,同"家姐細妹",,如,,媚佢地去買野食,,

佢地買左一大堆零食-w-

之後返到學校狂練,,,跟著就化妝,,

唉!今年都f.3了,,以前f.1時d姐姐幫我地化妝,,

由果時開始已經諗第日一定要幫返d f.1化妝,,

點知lee兩年都係人地幫我,,今日試下自己畫眼影,,

點知畫到好似隻鬼,,出晒界,,,失敗-________-

我真係要向媚偷師!!-3-"

之後媚話要拜misss紮bin好叻果個miss為師,,超好笑XDD

搞完一輪後,,兩點幾先出車,,在車上,,聽iris d 歌,,good!-3-

架車駛到沙田,,miss lau突然話唔記得左帶隻比賽音樂md,,

之後miss話不如返學校拿,,不過果時已經太遲了,,

之後叫左vivian搭的士出黎畀隻碟我地,,好彩有佢-3-

iris話今日真係the most memorable experience in LKS 了,,哈哈!

去到高山劇場,,我地遲左幾隻比賽,,所以拿拿琳放低野去後台,,

果時有間學校跳俄羅斯舞,,超靚!-3-

點解我地上次跳到......哈哈!

比賽果時,,d燈超光,,什麼都看不見,,

唉,,我又跳到企唔穩,,笑容又疆硬-_____-

有待改善,,,最後,講結果時,,我地真係好好彩,,拿到甲,,

之後搭左架我一生裡面搭過最靚最豪ge旅遊巴,,

  

27.1.08

一早起身,,要做功課-____-

4點幾時同iris去左上水,,周圍睇下行下,,最後買左個筆袋畀雪,,

跟著去麥記食,,我食得太慢了,,sor!!累到我地要追巴士,,

架bus好似過山車,,好好玩,,

我地又拿左個雪花眼鏡周圍睇,,好似個傻仔咁XD

去到和興,,歐艾禎也來了,,幫我地執動作,太好了-3-

辛苦晒-v-" 她說得對,,跳舞要有靈魂!!

但我跳到好似鬼魂-____-

8點先返屋企,,又買左麥記吃了XD

  

28.1.08

上堂冇咩心機,,隻圈舞音樂成日o係個腦入面唱,,好煩!

這幾天離不開跳舞......

  

29.1.08

同KL亂咁改英文,,,我地話爽口彈牙係"cool the mouth and bump to the teeth"

笑到死左XDDDDDDD

  

30.1.08

中文堂時傾香港好唔好恢複死刑,,劉星偉超好笑,,

呀林都好勁!!不過最後劉天培一句總結真係,,,XDD哈!

放學又跳舞,,,跳舞之前例排同iris食野,,

跳舞完全冇減過肥,,反而因為食多左野而肥了-______-

  

31.1.08

dt同學整d野好靚,,放學終於入返兩年冇入過ge dt室,,

好多人在努力整緊野,,好勁呀佢地!

呀林jm呀mo翠荷iriskai源加油呀!

放學跳舞,,,得返幾天時間練,,加油!

  

1.2.08

雪生日!好開心佢用左我地買果個筆袋!-v-

pe時,,玩捉人,,哈!好累但好好玩,,

呀mo好肉緊,,做捉果個一來,,佢即刻車住我走XD

wing畀人捉得最多!XDD

禎又來幫我地練舞了!真係要感激佢,,係佢教識我地好多野!

曉晴,,vivian,,雅元隻新疆舞好靚!加油加油!

同盈仔去左7-11,,d朱古力+lolo好好食!見識到什麼叫"聊貓草"哈哈!

  

2.2.08

我又遲到了,,害得媚在冷空氣中變了隻企鵝><"

返到學校跳左一陣之後,,,上左去見家長,,

點知我上到去ge時候已經見完了!><"

我地狂練,,,miss狂鬧,,佢近排好似好不滿我地,,

走ge時候同詩雅,,水魚,,媚,,盈仔佢地去買野食,,lee班為食鬼真係冇得救XDD

聽日比賽啦!各位加油呀!去優等獎挑戰!-w-"

 

 

 

刊登時間:2008-02-02 07:00 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 VanessaxTabo 的日誌)


christy 於 2008-02-09 01:13 AM 發表:
wa..你識一個人叫劉天培牙...同我個名差一個字 ja bor..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀,,,中一果陣我一聽到佢個名就諗起你!XD
Posted at 2008-02-15 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sweet_shan 於 2008-02-06 04:16 PM 發表:
劉天培吾出聲更好
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 說的也對,,哈哈!
Posted at 2008-02-15 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WTM 於 2008-02-02 10:36 PM 發表:
哈哈,你qz打得好搞笑xDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 不呀,,,只是一堆爛gag!XD
Posted at 2008-02-15 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



stephylau 於 2008-02-02 10:22 PM 發表:
嘩...
好多篇日記呀..!!!
花不少時間來打吧!!!!
加油啦!!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀,,加上我打字好慢,,你也要加油打呀!
Posted at 2008-02-15 07:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]