這星期發生過ge野-v-"
26.1.08....
西方舞比賽,,,
一早就返左學校門口,,,同"家姐細妹",,如,,媚佢地去買野食,,
佢地買左一大堆零食-w-
之後返到學校狂練,,,跟著就化妝,,
唉!今年都f.3了,,以前f.1時d姐姐幫我地化妝,,
由果時開始已經諗第日一定要幫返d f.1化妝,,
點知lee兩年都係人地幫我,,今日試下自己畫眼影,,
點知畫到好似隻鬼,,出晒界,,,失敗-________-
我真係要向媚偷師!!-3-"
之後媚話要拜misss紮bin好叻果個miss為師,,超好笑XDD
搞完一輪後,,兩點幾先出車,,在車上,,聽iris d 歌,,good!-3-
架車駛到沙田,,miss lau突然話唔記得左帶隻比賽音樂md,,
之後miss話不如返學校拿,,不過果時已經太遲了,,
之後叫左vivian搭的士出黎畀隻碟我地,,好彩有佢-3-
iris話今日真係the most memorable experience in LKS 了,,哈哈!
去到高山劇場,,我地遲左幾隻比賽,,所以拿拿琳放低野去後台,,
果時有間學校跳俄羅斯舞,,超靚!-3-
點解我地上次跳到......哈哈!
比賽果時,,d燈超光,,什麼都看不見,,
唉,,我又跳到企唔穩,,笑容又疆硬-_____-
有待改善,,,最後,講結果時,,我地真係好好彩,,拿到甲,,
之後搭左架我一生裡面搭過最靚最豪ge旅遊巴,,
27.1.08
一早起身,,要做功課-____-
4點幾時同iris去左上水,,周圍睇下行下,,最後買左個筆袋畀雪,,
跟著去麥記食,,我食得太慢了,,sor!!累到我地要追巴士,,
架bus好似過山車,,好好玩,,
我地又拿左個雪花眼鏡周圍睇,,好似個傻仔咁XD
去到和興,,歐艾禎也來了,,幫我地執動作,太好了-3-
辛苦晒-v-" 她說得對,,跳舞要有靈魂!!
但我跳到好似鬼魂-____-
8點先返屋企,,又買左麥記吃了XD
28.1.08
上堂冇咩心機,,隻圈舞音樂成日o係個腦入面唱,,好煩!
這幾天離不開跳舞......
29.1.08
同KL亂咁改英文,,,我地話爽口彈牙係"cool the mouth and bump to the teeth"
笑到死左XDDDDDDD
30.1.08
中文堂時傾香港好唔好恢複死刑,,劉星偉超好笑,,
呀林都好勁!!不過最後劉天培一句總結真係,,,XDD哈!
放學又跳舞,,,跳舞之前例排同iris食野,,
跳舞完全冇減過肥,,反而因為食多左野而肥了-______-
31.1.08
dt同學整d野好靚,,放學終於入返兩年冇入過ge dt室,,
好多人在努力整緊野,,好勁呀佢地!
呀林jm呀mo翠荷iriskai源加油呀!
放學跳舞,,,得返幾天時間練,,加油!
1.2.08
雪生日!好開心佢用左我地買果個筆袋!-v-
pe時,,玩捉人,,哈!好累但好好玩,,
呀mo好肉緊,,做捉果個一來,,佢即刻車住我走XD
wing畀人捉得最多!XDD
禎又來幫我地練舞了!真係要感激佢,,係佢教識我地好多野!  
曉晴,,vivian,,雅元隻新疆舞好靚!加油加油!
同盈仔去左7-11,,d朱古力+lolo好好食!見識到什麼叫"聊貓草"哈哈!
2.2.08
我又遲到了,,害得媚在冷空氣中變了隻企鵝><"
返到學校跳左一陣之後,,,上左去見家長,,
點知我上到去ge時候已經見完了!><"
我地狂練,,,miss狂鬧,,佢近排好似好不滿我地,,
走ge時候同詩雅,,水魚,,媚,,盈仔佢地去買野食,,lee班為食鬼真係冇得救XDD
聽日比賽啦!各位加油呀!去優等獎挑戰!-w-"
|