誰
誰說我冇用?
誰
誰在嘲笑我!
誰?
誰的世界沒有誰
誰 又是誰
其實 無論在誰的世界都好
沒有誰對不起誰
衹有誰著不著緊誰
沒有誰放棄了誰
衹有誰去珍惜誰....
可能我們身邊太多陷阱 而導致我們搓錯腳了
但其實 有好多陷阱都系自己比自己的
又或者 自己根本就是一個隱蔽的陷阱...
可能太耐冇打blog啦 打到吾知打咩好
算啦 點名多謝下人先(*^__^*)...嘻嘻
多謝 真系好多謝呀東先啦 令我超乎想像 在你的心中留左個甘重要既位置比我
多謝 呀彬 你令我變得切切底低 感覺好極了..
仲有多謝兩位呀妹 suki and呀盈盈 但就吾明你地點解會甘支持呀哥.:}
今次既願望吾同左嚕...
今日願望就系我最好既兄弟佢身體健康^^
|