朕_[栩哥哥.XD.]
今個情人節過得好悶....X
但比起以前就真係有意義......XD
Vee_mr_lam
暱稱: 朕_[栩哥哥.XD.]
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« November 2016 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
..從見天日..
送比你兩個;[彬];[峰]...
浩氣長存
最後一日?
他媽的.竟作別人的第三...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (36)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 349
今日人氣: 1
累積人氣: 4187
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


誰?誰這麼大膽? 自滿 分類: 未分類

誰說我冇用?

誰在嘲笑我!

誰?

誰的世界沒有誰

誰 又是誰

其實  無論在誰的世界都好

    沒有誰對不起誰

     衹有誰著不著緊誰

        沒有誰放棄了誰

          衹有誰去珍惜誰....

可能我們身邊太多陷阱   而導致我們搓錯腳了

但其實  有好多陷阱都系自己比自己的

又或者  自己根本就是一個隱蔽的陷阱...

 

可能太耐冇打blog啦 打到吾知打咩好

算啦    點名多謝下人先(*^__^*)...嘻嘻

    多謝  真系好多謝呀東先啦   令我超乎想像 在你的心中留左個甘重要既位置比我

    多謝   呀彬   你令我變得切切底低  感覺好極了..

    仲有多謝兩位呀妹  suki and呀盈盈   但就吾明你地點解會甘支持呀哥.:}

今次既願望吾同左嚕...

今日願望就系我最好既兄弟佢身體健康^^






訪客留言 (返回 Vee_mr_lam 的日誌)


ling 於 2009-07-29 05:59 PM 發表:
cm=];
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2009-07-30 03:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TunGGGxD 於 2009-07-22 11:21 PM 發表:
哎唷 講多謝
係咪想俾我同啊彬汁劑勁既先
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾系呀...
黎啦...我等左好耐啦
(*^__^*)...嘻嘻
Posted at 2009-07-28 08:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]