七號啦..
今日吾知聽日事,真系吾知11月10號既結果...;];]
所以送定比你地先...為你既生日收集祝福!!!
豬肉,彬 __10月27號
豬肉,峰 __11月17號
左峰 右彬 型呀_..*
左峰 中間系我 右彬 型死啦...**;];
祝定你兩個生日快樂;];]_*
兄弟我會第一個為你地祝福....*
所有人比面我就送多個祝福啦..*
ya baby...*又得姐_!*加油