電車~~~
近來,我愛上了電車, 5但只中意電車ge舒服,同埋可以望到一d忽時左ge地方,
電車帶俾我ge感覺係好浪漫,涼風親吻你的肌膚,好舒服,令你到站都不願落站~
電車配上甜甜圈e首歌,應該係最浪漫ge野la~~~
假如,
你是一名女生,
每一日都有一名男生帶你番學,放學,每一次送到電車站,大家都依依不捨地分開,
你x佢,佢又x你,應該會好浪漫~
你地可能5覺la~
如果有人結婚,係電車or電車路個度,應該會好浪漫~~~
浪漫e個字,打左幾多次呢?
中女會個band表演「為你鍾情」,真係令我陶醉~~~
為你鍾情 傾我至誠 請你珍藏 這分情
從未對人 傾訴秘密 一生首次盡吐心聲
望你應承 給我証明 此際心弦 有共鳴
然後對人 公開心情 用那金指環做証
*對我講一聲終於肯接受 以後同用我的姓
對我講一聲 "I do! I do!" 願意一世讓我高興
#為你鍾情 傾我至誠 請你珍藏 這份情
然後百年 終你一生 用那真心痴愛來做証
Repeat *,#
好正ar~~~~~~~~~~
我「夢」中ge婚禮係希臘個度同埋電車個度~點解揀希臘???可能受左mama mia ge 影響la~希臘真係好靚~~~
可惜,我應該5會實現到,如果要四處流浪,四處幫有需要ge人,我會5會有空餘ge時間拍拖、結婚(可能有空餘時間,不過都無人揀我la~~~)呢???我係咪要把握時間,而家繼續發夢呢?
|