尋晚12點去急症室,等到凌晨2點都未到我,就火滾番屋企,番到屋企家姐問醫生點講,我話我5等la,番屋企訓覺算,點解屋企咁好?點解屋企咁舒服?尋晚我表面上好似克服左搭車e樣野,其實係我鼻塞,連我至憎ge的士味都聞5到,講起的士,尋晚番屋企搭的士ge時候,架的士都5知點解撞下撞下,轉彎又轉得好勁,仲勁過玩過山車,搞到我想嘔,我記得佢個車牌係"KH"之後5記得lo~但係同時又要表揚下搭去東區醫院個架的士,個的士司機好好人,駕車技術一流,車牌5知係"GA3638"定係"GH3638",但係我記得佢叫林偉文,e位林uncle,有緣我會報答佢令我5洗嘔ge e份恩情~~~
本來我應該好番得7788ga,但係因為前晚同尋晚做野而冷親,搞到我而家病到死死下,而家科學咁昌明,都5明白點解d科學家5研究d藥食完可以令人聰明d ge,將來邊個人做左科學家,我同你講,一定要研究令人聰明d ge藥,5係ge話,我送左我家姐俾你!!!!!!!!!!!講起我家姐,尋晚佢衰仔咁,5理我去急症室,係屋企訓覺覺豬,佢就訓得舒服,我就係急症室個度訓我ar媽個大腿,又無人陪我傾計,又無野食,又無野飲,加上我發緊冷,就似一個垂死者,面青口唇白,無人關心我,5怪得香港俾人話咁無人情味la~
我岩岩做左暑期功課,當然係未做哂ga la,數學就大件事ga la,中英就7788,最慘都係個d reading report,read咩ing report ar,我1本書都未睇ar,根本就係恰我e個可憐蟲姐!!!!!!!!!
過幾日就係會考放榜,我ge直覺話俾我聽,我表姐會考係19-23分,咁樣,佢就5可以係ccsc升中6 lo~~~~~~我家姐仲陰毒,佢話希望我表姐會考25分,我問佢點解話佢咁高分,佢話......「佢25分ge話,差1分先可以係ccsc升中6ar!!!!!!!!!!」,hahahahahaahahahahaha,原來「最毒婦人心」e句說話係岩ga~~~,我姑媽話26分好難考到,而且話我表姐一定係14以上,不過係睇有無26分.........如果佢無26分,佢5好入中女會ar,話中女會咁差,5好俾我見到你(我表姐)ar,你(我表姐)如果入左中女會,睇下我串5串到你喊,點解佢會喊?事關我表姐個人係天生內向,比較懦弱,經5起考驗,如果俾人串下,佢就會嚎啕大哭~~~我入左中女會都已成事實la,做咩個個人都話我,睇5起我wo,中女會5係band 1咩?如果入左ccsc e d top d ge學校,有無諗過我搞5點?課外活動,雖然中女會5係好多,但係一定多過ccsc,伍子聰話ccsc死讀書,問心,我5係一個死讀書ge人,我需要ge係多元化發展,雖然我d多元化發展得差,但係,有無諗過如果我入左間死讀書ge學校,我成績會差左?我入間無咁top ge學校,反而我讀得輕鬆,讀得好,我寧願做中女會最top個d人,都5願意做ccsc最差個d人!!!今日係25號,同6號已經距離左好耐ge日子,而我入左中女會ge事仲係俾人做笑柄,我真係好有興趣睇住我表姐會考幾多分,一5小心話要自殺,就有好戲睇~~~雖然係講得狠毒左d,不過佢係值得俾我咁話~~~
|