hyacinth~
VerKa
暱稱: hyacinth~
性別: 女
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
有無人肯去遊船河?
7,26
7•25
病到死ge日子
無聊
文章分類
全部 (24)
you (1)
未分類 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 87
今日人氣: 1
累積人氣: 469
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 25 日  星期日   晴天


7•25 忿怒 分類: 未分類

尋晚12點去急症室,等到凌晨2點都未到我,就火滾番屋企,番到屋企家姐問醫生點講,我話我5等la,番屋企訓覺算,點解屋企咁好?點解屋企咁舒服?尋晚我表面上好似克服左搭車e樣野,其實係我鼻塞,連我至憎ge的士味都聞5到,講起的士,尋晚番屋企搭的士ge時候,架的士都5知點解撞下撞下,轉彎又轉得好勁,仲勁過玩過山車,搞到我想嘔,我記得佢個車牌係"KH"之後5記得lo~但係同時又要表揚下搭去東區醫院個架的士,個的士司機好好人,駕車技術一流,車牌5知係"GA3638"定係"GH3638",但係我記得佢叫林偉文,e位林uncle,有緣我會報答佢令我5洗嘔ge e份恩情~~~

本來我應該好番得7788ga,但係因為前晚同尋晚做野而冷親,搞到我而家病到死死下,而家科學咁昌明,都5明白點解d科學家5研究d藥食完可以令人聰明d ge,將來邊個人做左科學家,我同你講,一定要研究令人聰明d ge藥,5係ge話,我送左我家姐俾你!!!!!!!!!!!講起我家姐,尋晚佢衰仔咁,5理我去急症室,係屋企訓覺覺豬,佢就訓得舒服,我就係急症室個度訓我ar媽個大腿,又無人陪我傾計,又無野食,又無野飲,加上我發緊冷,就似一個垂死者,面青口唇白,無人關心我,5怪得香港俾人話咁無人情味la~

我岩岩做左暑期功課,當然係未做哂ga la,數學就大件事ga la,中英就7788,最慘都係個d reading report,read咩ing report ar,我1本書都未睇ar,根本就係恰我e個可憐蟲姐!!!!!!!!!

過幾日就係會考放榜,我ge直覺話俾我聽,我表姐會考係19-23分,咁樣,佢就5可以係ccsc升中6 lo~~~~~~我家姐仲陰毒,佢話希望我表姐會考25分,我問佢點解話佢咁高分,佢話......「佢25分ge話,差1分先可以係ccsc升中6ar!!!!!!!!!!」,hahahahahaahahahahaha,原來「最毒婦人心」e句說話係岩ga~~~,我姑媽話26分好難考到,而且話我表姐一定係14以上,不過係睇有無26分.........如果佢無26分,佢5好入中女會ar,話中女會咁差,5好俾我見到你(我表姐)ar,你(我表姐)如果入左中女會,睇下我串5串到你喊,點解佢會喊?事關我表姐個人係天生內向,比較懦弱,經5起考驗,如果俾人串下,佢就會嚎啕大哭~~~我入左中女會都已成事實la,做咩個個人都話我,睇5起我wo,中女會5係band 1咩?如果入左ccsc e d top d ge學校,有無諗過我搞5點?課外活動,雖然中女會5係好多,但係一定多過ccsc,伍子聰話ccsc死讀書,問心,我5係一個死讀書ge人,我需要ge係多元化發展,雖然我d多元化發展得差,但係,有無諗過如果我入左間死讀書ge學校,我成績會差左?我入間無咁top ge學校,反而我讀得輕鬆,讀得好,我寧願做中女會最top個d人,都5願意做ccsc最差個d人!!!今日係25號,同6號已經距離左好耐ge日子,而我入左中女會ge事仲係俾人做笑柄,我真係好有興趣睇住我表姐會考幾多分,一5小心話要自殺,就有好戲睇~~~雖然係講得狠毒左d,不過佢係值得俾我咁話~~~






訪客留言 (返回 VerKa 的日誌)


likszechow 於 2010-07-26 12:34 AM 發表:
隔下行啦,,睇死人咩~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我5會聆聽你ge意見~~~hahahahhahahahahahhahahahahahhahaha,係咪好衰呢~~~
Posted at 2010-07-26 07:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Harriestung 於 2010-07-25 10:43 PM 發表:
你篇野好長BO~打左幾耐?~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sabrina1013 於 2010-07-25 06:32 PM 發表:
c0mm2nT~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angel628 於 2010-07-25 02:36 PM 發表:
你打篇文咁長,
睇到一半就唔想再睇..
希望你快d好番啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]