hyacinth~
VerKa
暱稱: hyacinth~
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
有無人肯去遊船河?
7,26
7•25
病到死ge日子
無聊
文章分類
全部 (24)
you (1)
未分類 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 87
今日人氣: 0
累積人氣: 467
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 19 日  星期一   和暖


原來是美男and睇跌打~ 滿足 分類: 未分類

今日一早,就俾ar媽叫左起身去睇跌打~~~個度個個醫師問我幾年級........我就話升F.1...........佢又問我入左邊間............我就話中國婦女會.............佢就................係咁講...........「中國婦女會?好ar,好好ga,你讀書一定好叻!」............5好講睇跌打,講番我aunt今日黎我屋企,然後,一直好似之前緊,同我講「中國婦女會都好ge,係band1最差個d,但係係band2最好個d」.......早知,我就5揀個間,搞到而家俾人笑.........咁都算,我aunt好純品,應該係無心之失,但係我嬸嬸,佢份人好smart,點smart5好問我,靠賭為生ge人,我「xx 」佢,佢竟然係咁笑我入中女會,始終都係band1,點解要笑我wo,佢d女成日扮純情,又話佢地好乖5拍拖,點知俾我親眼係條街睇住佢個女係度化哂妝拍拖,佢d女好巴閉咩,今日終於睇左原來是美男大結局,有少少disappointed~~~之前明明好搞笑,點知大結局同我哂浪漫,不過,始終都係好好睇~~~~~~~~~~~張根碩,李弘基,真係好靚仔ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!估5到韓國都有靚仔~~~~~~~~~~~今日都係睇左18禁不禁,ar比同浩子e個配對,都幾搞笑~~~~~~不過2個人個d性格都好似,同樣要面~~~而家都覺得黃泰京同高美女真係好襯!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

我而家都未做哂d暑期功課,一定死la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!而家都係無股動力逼到我做功課~~~~~~~~做功課e樣野,一定要有個種feel~~~~~~先可以做~~~~~~~~~~~~~我係咪好似怪胎呢~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

兔仔豬,Jeremy,黃泰京,我永遠都會記得你地!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 






訪客留言 (返回 VerKa 的日誌)


Harriestung 於 2010-07-20 10:22 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sabrina1013 於 2010-07-19 10:30 PM 發表:
張根碩隻眼...c0mm2nT~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

張根碩對眼,好靚~~~
Posted at 2010-07-20 12:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]