﹏﹏。My Diary *
 
Vicki0316
暱稱: ``VICKI﹏敏.藍=]
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

2006 年 5 月 9 日  星期二

 

SKIP左D無野講既堂啦..

又係因為介.....同STEPHEN...啦...

冇啦啦佢俾返2把介刀我..THEN話:算啦..我5多事啦..

好驚牙..STEPHEN嬲左我..>/\<

後來SIN知..佢嬲我係因為佢叫我5好介我都繼續介囉..-/\-

I.S.__SHANDI話有人傳我同STEPHEN囉..吹脹..-O-"

之後同SHANDI係度介..介介下MISS CHIANG問我玩咩囉..

又收5切把介刀WO..超PK..T/\T

俾佢審..解釋左好耐SIN放過我..但係收左把介刀..T/\T

講左1陣話做W.B....佢中於俾返我啦..=)  THANK YOU MISS CHIANG__

MUSIC同尹0傾左好多野..舒服晒..=]

唱"誰曾應許"牙../\/\"聽過啦之前..

之後講MUSIC EXAM...話可以組BAND..!!  X)

GD!GD!  我,,尹0,,KATHY,,CAL組牙..xDxD

我就PIANO,,KATHY就VIOLIN,,CAL&尹0就FLUTE...

有2次機會..諗住第2次就4個又玩MUSICAL INSTRUMENT,,又唱歌..!!@@

好難架BOR..尹0搵譜...聽日CC SIN..

MATHZ...做晒HW LU..-V-

練跑..OK啦..MOUNTAIN真係好火頁!!!!!!  .\_/.

跑完隧道之後就衝1K...留晒力..得06,20,66  -/\-  超5滿2..!!  .\_/.

返去做體能...攰死了...

返HOME WIF JASMINE&M慧..

見到MS.LEE&MS.LIU..@@

火頁緊個P.L.牙..!!

5打啦......

 

刊登時間︰2006-05-09 09:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 

2006 年 5 月 8 日  星期一

 

 

01.傳俾你既人係邊個? SAMANTHA
02.佢同你既關係? FD﹏
03.
寫出你對佢既5個好印象
? 得2..好人..唱歌好聽..可愛..傻 =)
04.佢對你做過最深刻的事? 1齊影貼貼..
05.佢對你講過最深刻的說話? 話我花心..溝得多女-3-
06.如果佢變成你既情人,佢咩野令你鍾意佢? 可愛-V-
07.如果佢變成你既情人,佢有咩要改? 變男仔=P
08.如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩? 5知牙..
09.如果佢變成你既敵人,佢咩野令你咁憎佢? 冇牙..X)
10.而家你最想佢對你做既一件事? 冇牙..=D

 

 

刊登時間︰2006-05-08 10:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 

2006 年 5 月 8 日  星期一

 

M.A.__熱到..發DIN..!!

F.T.P.__1男1女入黎..傾FUNFAIR?!  左X住晒..鬼理佢..做GEOG...

個女既好似PK LO...xDD 個男既懶大聲..收皮啦...要鬥大聲我1定大聲過你啦!!!

成日叫我地靜D..冇人理佢地2個PK...KAI的..xDD

我&KATHY係咁做GEOG...STEPHEN都傾計&玩啦!!

真係...全級第1果個都5聽佢地講野...可想而知..佢地..幾廢..=P

好快就R.E.____又未到我地做..

中文堂啦...5知做咩..發發夢...

講下講下話尊嚴...嗯...我超級同意MS.CHAN講既野!!!

RECESS___5記得..好似做ENG.BK.REPORT*但係未做晒-V-

ENG x 2____冇人理佢..我玩介刀..介大脾-V- 好玩..都有介手..不過超淺...

俾晒2把介刀STEPHEN..換佢本WORK BOOK...抄左少少...其他果D佢都未做..-/\-

俾返本WORK BOOK佢..佢5肯俾返介刀我T/\T

收佢筆袋都冇用牙..T^T平時攞佢筆袋佢就會聽晒我話架啦MA..T^T

今次..收筆袋..仲有STUDENT CARD...佢都5俾返我T^T

READING LESSON都5俾..>/\<

LUNCH...落去買野食..衰旦旦>.<

STEPHEN都係5俾我...T^T

應成左佢5介都5俾返我..T^T

佢仲超認真咁話:我岩岩叫你5介你都繼續介..叫我點信你..?!

(講果陣個樣好恐怖哇...認真到...5識講...)

T/\T我要介刀牙..嗚嗚..話我喊佢都5俾..>/\<

LUNCH完左..扮喊...扮得好辛苦...就喊果時尹0又引我笑>V<

搞到MS.LOU入左黎我SIN喊到...>/\< (因為打喊路..好多眼水..xD)

STEPHEN都係5俾我..仲話係為我好T/\T

冇晒心機..個樣灰爆..咩人都5理..過左成堂MATHZ堂...

佢中於俾返我啦...=D  KATHY話我個樣即時5同晒..^^

梗係..HEHE﹏﹏=P  多謝STEPHEN哇..-V-

知道佢真係當我係FD..為我好..不過我5介..但係會繼續用黎玩..用黎介枱..同埋DRAWER..-V-

2nd RECESS__SKIP

ORAL x 2____HEA下HEA下咁

放學..係班房大戰哇..xDD

有我,,STEPHEN,,尹0,,狗狗,,KATHY,,ANTONY,,BRYAN,,JOHN...好似仲有好多架..5記得LU..-V-

仲之就好混亂啦..xDD  玩到發晒DIN...我&狗狗5記得要去開會..=P

大戰完..去108開會...之後返HOME...

今日都幾開心啦..=D

 

刊登時間︰2006-05-08 09:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 

2006 年 5 月 7 日  星期日

 

牙哥請我食CHOCOLATE...-V-

睇牙哥玩墨香..睇到訓- -"  原來牙哥都係5中2玩ONLINE GAME的..xDD

NIGHT____BC死了..!!火頁死了..!!  .\_/.

個PROJECT LEARNING令我&狗狗發火..爆粗..仲冇晒D時間..!!!

XXXXXXXXX..XXX...YYY正XX..!!!  好耐未試過咁流暢咁爆粗啦-V-

連續爆左12(係連續..)個字..=V= (XXX=粗口,,YYY係人名)

狗狗都好奇怪我超粗點解咁流暢..xDD

我上到中學真係太乖啦../\/\"

小學曳曳既我返左少少黎啦..xD

好鬼火..我&狗狗做個POWER POINT做到死咁濟...  .\_/.

搞到HW都冇做牙我!!

11:30訓...(個POWER POINT係未得既...xD)

5理LU...

 

刊登時間︰2006-05-08 08:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



 

2006 年 5 月 6 日  星期六

 

好啦..今日打左咁多篇野..係時候打真既DIARY..

首SIN..SUSU,,HAPI B-DAY﹏!!=] 我愛你牙..

今朝超早..9:45去到新翠..等牙4...佢成10:10 SIN到!! .\_/.

去到LIBRARY...補啦..又俾我蝦啦佢..xDD

補到11:30睇豬...睇到12:30岩岩好睇完本"後來後悔"...

去KFC...1入新翠..見到SI + TING..-V-

好耐冇見佢地囉-﹏-

THEN食LUNCH..牙MA俾左$100請我&牙4食../\/\"

食到好飽-﹏-  吹水...

食飽係新翠HEA..行文具鋪...

見到欣*喔﹏-V-

牙4送左2把介刀俾我..=V-

多謝牙4..!! =D  好開心牙..

去優の良品..因為D可樂糖..令我諗起D野..

同牙4爭執..>/\<

嬲..走左..返HOME...

用用用電腦...用足成日..

發DIN......

.....係咁.....

 

刊登時間︰2006-05-06 09:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]