|
﹏﹏。My Diary *
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 5 月 9 日 星期二
又係因為介.....同STEPHEN...啦... 冇啦啦佢俾返2把介刀我..THEN話:算啦..我5多事啦.. 好驚牙..STEPHEN嬲左我..>/\< 後來SIN知..佢嬲我係因為佢叫我5好介我都繼續介囉..-/\- I.S.__SHANDI話有人傳我同STEPHEN囉..吹脹..-O-" 之後同SHANDI係度介..介介下MISS CHIANG問我玩咩囉.. 又收5切把介刀WO..超PK..T/\T 俾佢審..解釋左好耐SIN放過我..但係收左把介刀..T/\T 講左1陣話做W.B....佢中於俾返我啦..=) THANK YOU MISS CHIANG__ MUSIC同尹0傾左好多野..舒服晒..=] 唱"誰曾應許"牙../\/\"聽過啦之前.. 之後講MUSIC EXAM...話可以組BAND..!! X) GD!GD! 我,,尹0,,KATHY,,CAL組牙..xDxD 我就PIANO,,KATHY就VIOLIN,,CAL&尹0就FLUTE... 有2次機會..諗住第2次就4個又玩MUSICAL INSTRUMENT,,又唱歌..!!@@ 好難架BOR..尹0搵譜...聽日CC SIN.. MATHZ...做晒HW LU..-V- 練跑..OK啦..MOUNTAIN真係好火頁!!!!!! .\_/. 跑完隧道之後就衝1K...留晒力..得06,20,66 -/\- 超5滿2..!! .\_/. 返去做體能...攰死了... 返HOME WIF JASMINE&M慧.. 見到MS.LEE&MS.LIU..@@ 火頁緊個P.L.牙..!! 5打啦......
刊登時間︰2006-05-09 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 8 日 星期一
刊登時間︰2006-05-08 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 8 日 星期一
F.T.P.__1男1女入黎..傾FUNFAIR?! 左X住晒..鬼理佢..做GEOG... 個女既好似PK LO...xDD 個男既懶大聲..收皮啦...要鬥大聲我1定大聲過你啦!!! 成日叫我地靜D..冇人理佢地2個PK...KAI的..xDD 我&KATHY係咁做GEOG...STEPHEN都傾計&玩啦!! 真係...全級第1果個都5聽佢地講野...可想而知..佢地..幾廢..=P 好快就R.E.____又未到我地做.. 中文堂啦...5知做咩..發發夢... 講下講下話尊嚴...嗯...我超級同意MS.CHAN講既野!!! RECESS___5記得..好似做ENG.BK.REPORT*但係未做晒-V- ENG x 2____冇人理佢..我玩介刀..介大脾-V- 好玩..都有介手..不過超淺... 俾晒2把介刀STEPHEN..換佢本WORK BOOK...抄左少少...其他果D佢都未做..-/\- 俾返本WORK BOOK佢..佢5肯俾返介刀我T/\T 收佢筆袋都冇用牙..T^T平時攞佢筆袋佢就會聽晒我話架啦MA..T^T 今次..收筆袋..仲有STUDENT CARD...佢都5俾返我T^T READING LESSON都5俾..>/\< LUNCH...落去買野食..衰旦旦>.< STEPHEN都係5俾我...T^T 應成左佢5介都5俾返我..T^T 佢仲超認真咁話:我岩岩叫你5介你都繼續介..叫我點信你..?! (講果陣個樣好恐怖哇...認真到...5識講...) T/\T我要介刀牙..嗚嗚..話我喊佢都5俾..>/\< LUNCH完左..扮喊...扮得好辛苦...就喊果時尹0又引我笑>V< 搞到MS.LOU入左黎我SIN喊到...>/\< (因為打喊路..好多眼水..xD) STEPHEN都係5俾我..仲話係為我好T/\T 冇晒心機..個樣灰爆..咩人都5理..過左成堂MATHZ堂... 佢中於俾返我啦...=D KATHY話我個樣即時5同晒..^^ 梗係..HEHE﹏﹏=P 多謝STEPHEN哇..-V- 知道佢真係當我係FD..為我好..不過我5介..但係會繼續用黎玩..用黎介枱..同埋DRAWER..-V- 2nd RECESS__SKIP ORAL x 2____HEA下HEA下咁 放學..係班房大戰哇..xDD 有我,,STEPHEN,,尹0,,狗狗,,KATHY,,ANTONY,,BRYAN,,JOHN...好似仲有好多架..5記得LU..-V- 仲之就好混亂啦..xDD 玩到發晒DIN...我&狗狗5記得要去開會..=P 大戰完..去108開會...之後返HOME... 今日都幾開心啦..=D
刊登時間︰2006-05-08 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 7 日 星期日
睇牙哥玩墨香..睇到訓- -" 原來牙哥都係5中2玩ONLINE GAME的..xDD NIGHT____BC死了..!!火頁死了..!! .\_/. 個PROJECT LEARNING令我&狗狗發火..爆粗..仲冇晒D時間..!!! XXXXXXXXX..XXX...YYY正XX..!!! 好耐未試過咁流暢咁爆粗啦-V- 連續爆左12(係連續..)個字..=V= (XXX=粗口,,YYY係人名) 狗狗都好奇怪我超粗點解咁流暢..xDD 我上到中學真係太乖啦../\/\" 小學曳曳既我返左少少黎啦..xD 好鬼火..我&狗狗做個POWER POINT做到死咁濟... .\_/. 搞到HW都冇做牙我!! 11:30訓...(個POWER POINT係未得既...xD) 5理LU...
刊登時間︰2006-05-08 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 6 日 星期六
好啦..今日打左咁多篇野..係時候打真既DIARY.. 首SIN..SUSU,,HAPI B-DAY﹏!!=] 我愛你牙.. 今朝超早..9:45去到新翠..等牙4...佢成10:10 SIN到!! .\_/. 去到LIBRARY...補啦..又俾我蝦啦佢..xDD 補到11:30睇豬...睇到12:30岩岩好睇完本"後來後悔"... 去KFC...1入新翠..見到SI + TING..-V- 好耐冇見佢地囉-﹏- THEN食LUNCH..牙MA俾左$100請我&牙4食../\/\" 食到好飽-﹏- 吹水... 食飽係新翠HEA..行文具鋪... 見到欣*喔﹏-V- 牙4送左2把介刀俾我..=V- 多謝牙4..!! =D 好開心牙.. 去優の良品..因為D可樂糖..令我諗起D野.. 同牙4爭執..>/\< 嬲..走左..返HOME... 用用用電腦...用足成日.. 發DIN...... .....係咁.....
刊登時間︰2006-05-06 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||