| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 8 月 9 日 星期二
今日返小丘打波~*巧hapi喔~嘻"
night唔知做咩冇啦啦肚痛><"食左保濟丸sin冇事ja*
刊登時間︰2005-08-10 11:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 8 日 星期一
唉*頭sin又喊la(唉~我都唔想架*)呀爸同呀哥又話我咩洗碗洗得唔乾淨...你洗丫! 我洗得唔乾淨(d洗潔精)~咁有冇食死你ar?低能!點解係都要我跟你個方法黎洗je?你話得我洗得唔乾淨都係因為我唔跟你個方法黎洗je~其實我不知洗得幾乾淨呀!唔中2~你咪自己洗or唔好用我洗過果d碗low!哼!~唔好食丫笨!
聽日返小丘打波,,* 呵** 期待﹏
刊登時間︰2005-08-10 11:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 7 日 星期日
今日本來好開心~but夜晚又喊la~(忍都忍唔到*屋企人唔知架)呀爸同呀哥食飯果時唔幫手就算la~仲要係度鬧我~收皮la~你地有嘜資格鬧我?!唔幫手仲係度嘈嘈嘈!呀ma又唔俾我用電腦la~頂*成日都要我練琴,做hw~遲早發癲! 好想快d到1/9呀!~而家好中2返學*又可以同fd子玩,又唔洗stay at home(發癲)唉~
唔知你地有冇睇新聞呢?lee排我屋企附近(翠灣村)有個傻佬扑死人呀!而家出街超驚low~ ﹏驚﹏ >﹏<
刊登時間︰2005-08-08 12:02 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |
|