|
2005 年 8 月 18 日 星期四
今日去左少訊既滅罪夏令日營~仲識左Clara~>V<{明明就係TB.改個咁女仔既名XDD}果度巧巧玩同埋有巧多野玩呀**不過我唔擔"姐"~搞到變左落湯雞XDD~最搞笑既係我同Clara俾謝sir同埋張sir choose左做隊長~不過有1次我地因為要排隊take ice-cream~所以遲左~搞到俾ar sir鬧~但係我地叫左我地組既其中2個肥仔同ar sir講話我地要遲d sin返~點知佢地同左張sir講~冇同謝sir講~搞到我地俾謝sir鬧><><跟住Clara當住ar sir面鬧果2個肥仔ar~XDD勁好笑~跟住佢又同個肥仔講:算la*你都盡左力架la~起碼你有同張sir講~如果你2個ar sir都冇講你就死硬~跟住我笑到死咁濟XDD~ar sir都冇佢咁好氣~~~~~kaka
刊登時間︰2005-08-20 11:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 17 日 星期三
今日Rachel 3日~本來諗住同佢去玩~點知佢唔得閒~呀3呀ma又唔俾~=.= 但係我又唔想留係home wo~就走左出黎la~同呀3去左1陣天悅~~跟住見到雷靜怡*同佢去左太古~諗住踩冰~佢又唔陪我wo*所以就唔踩lu~行到4點幾就返home...
刊登時間︰2005-08-20 11:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 16 日 星期二
今日返小丘打波~俾cc鬧~嘻"
練琴~做hw~又過左1日...
刊登時間︰2005-08-20 11:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 15 日 星期一
今日返St .Marks交飯$~要著school uniform呀><勁煩~行都行得唔舒服=.=點知返到去~見到有d人都冇著uniform呀!早響la!!!
刊登時間︰2005-08-20 11:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 14 日 星期日
今日又係飲茶&出街食飯~
=.=悶...
刊登時間︰2005-08-20 11:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|