| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
放假啦∼ |
有2日冇寫日記啦∼我D FANS係咁吹我打日記..咁我今日咪寫下LO..
今日返到學校,又係好似昨天一樣聽人地唱歌..有D人唱得好好,有D人唱得好好笑..
KAKAKA.聽日放假啦∼哈哈,有咩野做呢?
佢地話去遊水WOR..個太陽咁曬..太陽伯伯成日都走出來散步..
點遊WOR..又唔係好識遊..
你地去唔去牙?唉!死啦∼好驚牙..唔知考第幾名呢?牙苑佢好鬼勁牙..
COCO更加唔使講啦∼牙欣同我差唔多啦∼FERFER同SASA就..............
好驚牙..升到邊班呢?唔知牙..不過肯定入唔到精英班啦∼
唉∼入唔入到果班已經唔緊要啦!最最最驚係入到全級最差果班牙..
點算牙!!陳老師仲話派成績表果日有D同學要見訓導主任,輔導老師,社工,學務組主任牙!
死啦∼我唔想見到佢地牙..肯定冇好野架..
一定話你上堂唔專心,成績差果D啦,仲有秩序唔好啦∼
天呀!我唔要見果D人牙..死都唔去見牙..
hELP mE..
今日我已經開始做暑期作業啦∼中文WOR..
唉!好驚牙..都希望有驚冇險啦∼
唔講啦..ByE Bye..
|
刊登日記時間:2006-07-06 03:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 115 | »
|