| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
宣誓大日子 |
今日返左小學宣誓,9:00已經返緊去LO,果個肥苑又話係天YAT等埋我地一起返..
點知自己昨晚睇波,遲起身,我地就緊係冇等佢啦∼
一返到去,見到以前個團長-OKSIR..佢係到喊口號..喊得好好笑!KEKEKE!
聽豬欣講佢好似做埋暑假就唔做wOR!有DD可惜O既!牙苑話OK對我地好似好泠淡咁..
KAKA,熱情咪仲驚!可能羅老師講左果件事俾佢聽啦∼
宣誓果陣,企到腳仔都軟牙!好累牙!HELP ME!跟住到表演果陣-唱歌牙!我企得好唔安全
牙..整日都覺得好想趺咁!唉!冇咩唱到!正係覺得牙苑唱得好難聽!KAKAKA!!
跟住完左個宣誓..有野食!KAKAKA!更係有我份啦∼
OK唔知俾左D咩我??好似係紀念品架O既!!都唔知有咩用!
哈哈!今日竟然見到kwan姐WOR..
係小學O既wall上,竟然見到美婷WOR!唉!佢真係出名牙..拍卡通拍到小學都搵佢宣傳!
kakaka!
聽日我唔想去果個Camp牙!都唔知有咩野做O既!
今日的確好累牙..係隻腳好累姐!
..................
今日o既都寫得7788啦∼今日整日俾紅十字會用左我成日o既時間牙..
聽日又俾學校用左我o既時間牙.
噢!要好好休息一陣先下..
聽日再見啦∼有緣會再次相見的∼
ByE bYe
|
刊登日記時間:2006-07-02 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 115 | »
|