我同Yim本身約咗8點半係樓下等,
但係我老豆話車我地返學校,
所以我8點搭10先落樓,
要Yim等咗我四個字,
SORRY呀,Yim!
返到去,都係玩d熱身遊戲先,
我個組有Miss Fung,我,Yim,蚊蚊,BB,金亦敏,Jenny,譚柏冬,朱俊杰,黃慶利,同埋遲到的黃嘉軒.
之後的十項全能,好好玩,
我地組玩咗6個,
'珠行萬里'最好玩,
不過好攰呀!
12點放lunch,
同Yim,臭晴去食麵,
1點幾返到去,
就入廁所hea陣,
茶茶(唔知係咪咁打)好搞笑,
佢係咁換衫,
好似玩緊fashion show,
最好笑係入面wear條牛仔褲,再wear條西瓜褲,
真係笑死我同Yim,
之後開始下就的遊戲,
一開始係企係張嘢上面,
我地係咁扯住譚柏冬件衫,
因為佢好高,
真係好逼呀!
then就玩水啦,
好辛苦囉,
d水係咁滴落黎,
Jenny最慘,
由頭濕落腳,
我跪到好攰,
下過好彩我隻手放咗落譚柏冬隻腳度,
就無咁攰,
下過就好sorry譚柏冬啦!
玩完隻手手軟,腳軟!
詩,你呃我,
你話唔會濕得去邊,
但係我個頭,心口,背,條褲,同埋對鞋都濕咗,
係條褲最濕,
之後我同Yim,蚊蚊同埋BB除咗對鞋同埋對襪,
地下好熱呀,
四條友跳黎跳去,
我同蚊蚊同BB仲將對襪放係度曬乾,
係咁比Yim話核突,
then架車仔好難控制呀!
鱷魚潭都好好玩,
拍波波我一次就拍到,
Jenny要拍5次先拍到,
最尾成組坐係度檢討,
之後入SAC寫問卷,
5點就走!
入7仔都要被陳旭亨打!
好彩無比丘先生整到!
|