今日依然好凍呀,
英文堂我帶咗超少嘢去上堂,
個grammer text咁都比我攞到24/29,
好開心,好開心同埋好開心!
兩堂BIO好快過,
Miss Lam真係教得好快呀,
應該就黎要text第四課!
你個死人丘XX,你係唔係有一日唔打人,你會周身痕呀!
兩堂MATH,
又係係咁詛咒個白痴仔!
原來佢已經教完第二課囉,
超O咀,
我同YIM決定今次個text要合格,加油Vicky and Yim!
lunch,五條友去食粥,
搭8就返到學校啦,好快!
最後兩堂L.S,
好眼訓呀,
超難捱!
小熊維尼,我憎死你,以後都唔同你講嘢啦!
|