I'm Vicky
詩,Yim,美雲,Kim,Winnie
我們心緊緊的捱住,要在一起不分隔!
Vicky0915
暱稱: 白痴Vicky
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-4-2
2010-3-23
2010-3-4
2010-3-2
2010-2-23
文章分類
全部 (69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
呀Yim xanga
美雲xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 62
今日人氣: 35
累積人氣: 902
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


2009-10-03 分類: 未分類

補打(中秋節)

個晚好多人黎我屋企食飯呀,

呀媽又煮咗好多餸,

我只係食餸都覺得好飽,

到咗8點就落樓等詩同Yim,

點知Yim話佢睇完鬼片覺得好驚,

就叫我同詩做護花使者接佢落樓,

之後我地去吹泡泡,

d泡泡好靚呀,

但係影唔到相呀,可惜呀!

吹到無氣個陣,

就唔吹,比d細佬吹,

去完廁所,

就去阿波羅買ice-cream食,

仲行埋去寶達個斜路度傾心事,

我發覺個斜路對我地6個黎講好重要,

因為有咩事都會去個吹下風,傾下計,

我地傾咗唔係好多嘢,

但係一邊聽歌一邊傾計,

就覺得d時間過得好快,

同埋了解到佢地兩個,

呢個中秋節過得好開心同埋好有意義呀!