I'm Vicky
詩,Yim,美雲,Kim,Winnie
我們心緊緊的捱住,要在一起不分隔!
Vicky0915
暱稱: 白痴Vicky
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-4-2
2010-3-23
2010-3-4
2010-3-2
2010-2-23
文章分類
全部 (69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
呀Yim xanga
美雲xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 62
今日人氣: 59
累積人氣: 926
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 8 日  星期二   晴天


2009-09-08 分類: 未分類

琴日我好開心呀,

放咗學去唱K,

雖然我無帶銀包,

但係佢地借錢比我,多謝你地呀!

我地照樣係咁唱周杰倫D歌,

之後,

呀Yim發癲,

普通話d歌唱成廣東話,

笑死我啦,

我唱唔到歌,

係咁笑!

Yim同Kim去買M記,

點知佢地唔比我地係入面食,

就走咗出去食,

好瘀呀!

D人行黎行去係咁望住我地!

係我咁大個女第一次咁食個包!

係一個難得的經驗!

之後我同Kim打機,

好好玩呀,

雖然我係咁尖叫,

我好勁呀,

成日都偷到波!

走個陣見到d好o咀的事!

6點先返到屋企!

今日一個字形容"凍",

又朝早凍到放學,

BIO同李嘉偉一組,

佢笑得好淫呀,好恐怖!

我依家覺得自己無選錯科,

GEO有得去露營呀,

又去樹林,

一定好好玩呀,好期待呀!

CHI,

Miss鍾原來有豬流感,

不過依家無事啦!

佢講嘢好好笑呀,

以後上中文應該唔會悶啦!