| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 8 日 星期二  |
| 2009-09-08 |
分類: 未分類 |
琴日我好開心呀,
放咗學去唱K,
雖然我無帶銀包,
但係佢地借錢比我,多謝你地呀!
我地照樣係咁唱周杰倫D歌,
之後,
呀Yim發癲,
普通話d歌唱成廣東話,
笑死我啦,
我唱唔到歌,
係咁笑!
Yim同Kim去買M記,
點知佢地唔比我地係入面食,
就走咗出去食,
好瘀呀!
D人行黎行去係咁望住我地!
係我咁大個女第一次咁食個包!
係一個難得的經驗!
之後我同Kim打機,
好好玩呀,
雖然我係咁尖叫,
我好勁呀,
成日都偷到波!
走個陣見到d好o咀的事!
6點先返到屋企!
今日一個字形容"凍",
又朝早凍到放學,
BIO同李嘉偉一組,
佢笑得好淫呀,好恐怖!
我依家覺得自己無選錯科,
GEO有得去露營呀,
又去樹林,
一定好好玩呀,好期待呀!
CHI,
Miss鍾原來有豬流感,
不過依家無事啦!
佢講嘢好好笑呀,
以後上中文應該唔會悶啦!
|
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 69 | »
|