| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 15 日 星期六  |
| 2009-08-15 |
分類: 未分類 |
今日我Vicky終於出街啦!
日日都屈係屋企,
悶死我啦!
今朝去德福飲茶,
同我契媽同智樂,
好耐無見佢地啦,
智樂大個咗好多呀!
之後又去行宜家傢私,
返淘大去日本城,
2點去大家樂食嘢,
之後返契媽屋企hea下,
5點返屋企啦!
今日就完啦!
依家我打個d係我之前已經好想打,
但係又無打!
今次台灣嘅風災真係好犀利,
佢為台灣帶黎好大嘅影響,
黎幾日嘅新聞都播,
每次睇,每次都會好心酸,
依家我媽咪仲未同我細佬契媽聯絡到,
佢住係台東,
台東雖然唔係重災區,
但係都有受到影響,
希望佢地無事啦!
係呢到,
我想呼籲大家真係有錢出,有力出力,
你地嘅支持,
對佢地真係好重要架!
希望台灣嘅同胞可以盡快渡過呢個難關啦!
我衷心咁祝福佢地!
禮拜3同班小學同學一齊去食餐飯,
同佢地好耐無見啦!
小學畢業之後都無見過啦,
應該個個都唔同晒樣lu,
好期待個日呀!
|
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 69 | »
|