I'm Vicky
詩,Yim,美雲,Kim,Winnie
我們心緊緊的捱住,要在一起不分隔!
Vicky0915
暱稱: 白痴Vicky
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-4-2
2010-3-23
2010-3-4
2010-3-2
2010-2-23
文章分類
全部 (69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
呀Yim xanga
美雲xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 62
今日人氣: 52
累積人氣: 919
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 6 日  星期四   晴天


2009-08-06 分類: 未分類

有幾日無打啦!

因為我日日都係hea,

無嘢好做,

功課又唔想做!

好彩到咗3點幾,

呀詩call我,

因為我同佢講過如果呀Kim話要見工,

就call我!

過到去見到呀細都係度!

就四個人齊齊上M記,

原來呀細都想做M記,

佢係咁話KFC人工低,

笑死我!

原來見工要填咁多嘢,

真係今日先知!(好似自己好無知咁)

填form個陣,

呀Kim手震,

之後個經理埋黎,

佢講嘢同個樣好好笑,

搞到我同呀詩係咁笑!

面試個陣,

呀Kim個樣好唔掂呀!

不過好彩佢係呀詩介紹,

所以經理最尾都請佢!

好嘢!呀詩有呀細同呀Kim陪啦!

之後去咗買Diamond Black飲!

好奈無一齊飲酒啦!

好懷念!

但係飲飲下,

忽然間有個肥婆用粗口黎問候我地!

下死我啦!

我咁大個女都係第一次咁比人鬧,

5點半呀詩媽咪叫佢返屋企,

就散band啦!

呀Kim同呀細送我返屋企,

行行下個死Kim又無啦啦打我個頭,

話成個月無搞我!

真係好衰呀你!

算啦!難得姐姐心情好!

仲撞到鍾家健,梁子健,同埋黃漢賓!

唉!我真係好想返工呀!