| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 4 日 星期五  |
2009-09-04  |
分類: 未分類 |
第一堂就上通識堂啦,
上曾SIR堂,
玩咗個遊戲,
叫做''Petals Around The Rose'',
好難玩呀,
我同呀Yim聽咗好耐都唔明!
跟住上MATH,
個呀SIR真係好煩呀!
中文,
Miss Chow放產假,
大粒墨請假,
所以有一個禮拜要同4A一齊上,
我地早放中文堂,
返到課室,
孫先生講咗兩個笑話比我同呀Yim聽,
真係好好笑呀!
仲有佢扮Donald Duck同小熊維尼好似!
CHEM堂仲以為可以5個一齊坐!
放學好開心呀,
我地6個一齊去食lunch,
一路食一路笑,
笑到我肚都痛加訓咗係張sofa度!
雖然我地係講廢話,
但係都可以笑成咁,
我好開心我地6個一齊的時間!
係呢段時間入面,
我成個人都好輕鬆!
之後呀詩同Winnie陪我去買菜,
你地兩個呀,
我一定記得架,
一定要打你地PatPat!
返到屋企,
整d芽菜整咗成一粒鐘!
我終於就黎夠15歲啦!哈哈!
期待中.........
|
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 69 | »
|