| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
| 2009-10-02 |
分類: 未分類 |
今日好黑仔呀,
我唔記得帶鑰匙返學呀,
要扯開塊板攞D書出黎!
今日Miss Cheung開始放產假啦,
個新老師個樣好似Miss Ho呀,
特別係戴口罩個陣,
佢成日都笑,
都唔知佢笑咩,
同埋我覺得佢唔識得教書囉,
Miss Cheung快d返黎啦,
我好掛住你呀!
BIO個小測好簡單呀,
lunch,去咗大7仔食,
最尾兩堂L.S.好鬼悶呀,
我差d訓覺呀,
好彩都捱到!
放學等Kim作文,
忽然見到某某人,
之後好人都湧去window,
之後Kim要去搵Miss Lam,
因為呢條友仔又比胡老味收電話,
好彩Miss Lam好人姐,
如果係D.T.劉or梁sir,
你一定死梗!
差唔多5點半,
我地走去惠康買髮膠,
好彩岩岩有小巴比Kim搭,
如果唔係都唔知點算啦!
我地一人買一隻色,
之後Yim提議包報紙,
包16層因為佢16歲,
哈哈,一定好正!
佢一定會搞到發火,
好期待呀!
|
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 69 | »
|