今日8點半起咗身啦,
到9點半就落樓,
同Yim等陳美雲,
點知呢絛友竟然話佢岩岩先起身,
搞到我同Yim係咁駡佢,
你死緊啦,湯圓美!
搞到我同Yim好趕,係超趕囉,
行到腳超痛,
好彩最尾都趕得到,
個戲院好凍,
一開始覺得無咩嘢,
但係到佢地入教堂,女主角過身,同埋佢死之前錄定嘅片段,
我係咁喊,
d眼淚係咁流,
呀Yim仲誇張,隻眼腫咗!
之後我地去影相,
好快就搞點,
我地諗住搭小巴or巴士去藍田,
點知兩個白痴都唔識,
最後都係打比Kim,
去到我地食嘢先,
去元綠度食,
好飽呀,
中間我地停咗3次,
食咗成1粒鐘,
再去買埋我d嘢,
搭小巴個陣先記得無帶key,
就去Yim屋企坐陣,
3點幾返屋企!
死啦,歷奇個日好驚呀,
呀詩無仇家都濕,
咁我同Yim咁多仇家,
個日唔濕晒成身就怪啦,
仲要同E班D人一齊,
死啦,我真係死得啦!
願主保佑我!
|