2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天


{吾想再係甘}

好想死牙!
今日放學個兩堂,,,
聽到顏欣地話咩鐘意我啵'
佢條卜街?
佢D甘既質素,,,
唉!
宜家好僧D肥{系}囉..
係甘比佢地屈發..
吾死都偷笑啦,,
又話乜話物,,



我又想喊啵'
媽咪呀!!!
介手又吾比人介...
真係想跳樓死鬼左去算數!
我吾想再日日甘受氣!

派飯想人靜又吾得'
係都要鬧'
之後我吾鬧大家姐又發火..
唉!!!!

 UNHAPPY.YYYYYY

 

刊登時間︰2006-12-19 07:28 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]