2006 年 11 月 29 日  星期三   晴天


{MATHS}

今日測左一個我永遠都吾想面對你測驗!
MATHS對我黎講就好似我牙媽惡個陣對我甘...
當一大堆數字係我面前..
我就咩都諗吾到..
仲好想死..

我對數學冇哂信心..
但郭SIR話..

唉!
吾想再提喇!
今次仲要運埋分落去咩添呀?
死得啦..
我數學甘差...

冇心情牙!
溫書..
掰8

 

刊登時間︰2006-11-29 06:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]