2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


{11月1日}牙B生日!

話甘快就1號喇!

今日係牙B既生日!生日快樂也!我同唔到佢過生日,因為佢都要番學,我又要統測!!!
下次番去補番啦...錫哂你哇!B...


統測既第2日...

中史同通識都冇溫過...
搞到番學一路溫一路行...
呢D係咪通識所講既{臨急抱佛腳}呢???嘻!

不過兩科都有唔識,SO只好亂做...{{無奈}}

放學好開心呀..
同AU去左北江..
之後見到淑儀..
佢講左D.......不可不笑既野我知...
卡卡...''


番屋企冇野做...同家姐傾MSN
悶也!!!!
講哂LU今日------||||

掰掰!!!-*

 

刊登時間︰2006-11-01 05:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]