今日第一日寫..''以後我會KeeP住寫架拉`
唉- -今日返學..*就覺得吾多Hapi..`
返學個時...黃露明吾等我-333-''我都覺怪怪地架拉..-0-
之後我返到去..佢仲專登係我面前同桂玩'..仲吾s0我T!m
跟住我終於知佢因咩事嬲左我拉//
之後我同佢講清楚..
跟住放學同佢終於冇搞到甘薑..'
之後放學見燒賣心5點幾先放..甘我米返屋企換33先囉..=]
跟住之後又返返去cw//之後係m記等等等..等左差不多成粒中佢先黎- -
之後我地去左漁灣諗住搵桂桂..=]
之後我同心姐好撚悶..見佢又有2個fd係到w0//甘米問佢有邊個fd可以俾我地串拉..之後佢就話串牙ling好d..又話佢入過
黑社會..甘見入過黑社會..都應該有d料拉..=]之後我地行過去串牙ling..點知牙ling俾我地串到喊...''甘..我呢d甘有同情心既人..
就緊係冇串佢拉..
後尾..我地又同佢fd番-0-''之後佢話佢冇入過黑社會..甘我地米知又係桂老作l0..
跟住心姐個牙哥黎左..哇!!佢串到牙..'之後琴姐又黎埋..仲帶埋佢個仆街細佬..人仔細細串到....仲要俾佢打..吐口水- -o撚哂..
當中發生左D野..吾方便講*
跟住去到9點幾就返左屋企..係同同心姐..牙LING個D人傾**
以上係友情問題..
愛情喔!!都係甘煩...唉...最近都好小同榮出街拉=]叫佢去其他地方又驚佢吾中意W0..仲有牙..成日都同佢嘈..=]又吾識哄返人
W0..><""好似開始覺同佢吾多夾..好似有仔等於冇甘..*整係係MSN傾幾句就冇拉-0-''
仲之就...唉...
今日講到呢到**
|