估唔到我今日要自己一個人過......成班死仔,唔係去打機就懶得出黎,唔通lee D就係聖誕節?咪同我講笑!!!不過,好彩聽日有 陵少,區佬,包皮同周銘陪我去行山,好果唔係既話lee個聖誕真悲哀.......
and我好掛住大佬樑D公仔麵!!!