今日同左老麥去觀唐買整chocolate既材料,之後佢上左我屋企整,再之後落黃大仙食宵夜,之後周銘都黎左,我地成班人係咁搞gag(周銘個D仲要係4級),之後歸家,途中老麥不斷講返le個月發生既事,我見到佢一路講一路想cry............我都覺得佢依家都比佢4年前堅強左同有自信左!!!點解你吾嘗試再比一次機會佢???佢既付出遠超應得的回報(love),why!!!!!!!!!
你不再愛他嗎?~~~小節...........