經過一個(快樂)既聖誕後,終於到征服蚺蛇尖既大日子啦!!! 但係當我同區佬見到座山後都 ......結果我地用左個半鐘上山(好辛苦)之後係山頂影下相,然後落山(用左20分鐘) after 在赤徑同陵少,區佬,周銘4個人打攬球,之後+埋包皮食飯,之後第二日8:30到食完早餐就走人囉!!!
好就幾好玩but得5丁友少左D囉.......