~(誠田哥哥之家)~
我與大家的故事
VincentKin
暱稱: VincentKin
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回報
轉會
美好的一天
陸運會07
放棄..........
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 14
今日人氣: 6
累積人氣: 2829
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 27 日  星期二   晴天


聖誕之後 開心 分類: 未分類

經過一個(快樂)既聖誕後,終於到征服蚺蛇尖既大日子啦!!! 但係當我同區佬見到座山後都 ......結果我地用左個半鐘上山(好辛苦)之後係山頂影下相,然後落山(用左20分鐘) after 在赤徑同陵少,區佬,周銘4個人打攬球,之後+埋包皮食飯,之後第二日8:30到食完早餐就走人囉!!!

好就幾好玩but得5丁友少左D囉.......






訪客留言 (返回 VincentKin 的日誌)


★╮士多啤梨╭☆ 於 2005-12-27 08:18 PM 發表:
sorry呀~~~~~~~~
我放左飛機~~~~~~~~
不如我真係走得好急呀~~~~
無話比你聽我去左邊~~~~~~~
very~very sorry呀~~~~~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要啦!你自己都有要事在身,今次唔得咪去下次囉!+上今次都幾難行,if你係到都唔知顧你好定顧自己好,大把機會,我不會嬲u既
Posted at 2005-12-27 08:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]