琴晚發生左D事整到12點幾先返到屋企,仲要放左呀周銘飛機(好彩佢無怪我)之後同大佬樑吹水,吹到點幾就去sleep囉,跟住就仲happy訓到5點幾就醒左,之後就一直想返頭先D野直到8點幾先至sleep去到11點起身望住個鐘,PK 11點要去補習(遲左半粒鐘),補完1點到,終於肯打個電話去ask下有無事(好彩無事)最後同大佬樑去打機.....終於可以鬆一口氣!!!