頭先踏小巴返屋企發生左件事,正想上車時有個老伯用手擋住我上車,我都5知發生緊咩事,剩係見佢指來指去,當我睇真D啦!發覺佢原來講5到野,見佢指下前又指下後,以為佢叫我坐後面個住留返前面個兩位比佢同太太,點知去到後面原來係無位架!!!之後個兩公婆上到黎比個司機叫返落車,佢地落去時仲好嬲感用手語 fxxk me .........我而家又唔開心又好無奈呀!!!