頭先同左區佬,老麥and呀淦去行年宵.亦都係第一次同佢地行年宵而且我同呀淦仲和好tim!!! 一去到就好鬼多人,5好話買,想行過去都難,le次堅係人山人海,開頭都覺得好悶,直至去到一個放滿士多啤梨同龜龜既檔攤,我深深感比隻超可愛既龜龜公仔吸引住 (結果買左佢,用左$120)之後係去踏車途中區佬同呀淦兩條友用支吹氣棍打來打去 (周街D人望住曬)最後佢地食宵夜我就返屋企哪!!!