今同區佬,老麥and淦淦去踢波 ,但係我,老麥and淦淦遲左去,去到人地都比緊賽,直到其中一個人換我入去,開頭都好好地阻到人地三次射門,但係估5到既係10分鐘後我傷出.......... 之後返到屋企仲比呀媽鬧話我做咩整成咁!!!