琴晚食完飯後,就同陵少,周銘and喪包去左吹水,吹左陣就打比6A叫佢落黎,最後佢12點幾到黎到(原來要見外父so走5到,因而咁遲到)但係佢黎到後一直同杏姐講電話,要4條友等佢一個............後來落左公園吹去,玩左陣就歸家囉!