我的地盤


個人資料
VioLeT2006
暱稱: VioLeT
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
其實....
好攰
自欺欺人
給Silly的
有希望!!!
日誌分類
全部 (145)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
lok1116
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 145
留言總數: 53
今日人氣: 0
累積人氣: 3959
搜 索
RSS Feed

2009 年 10 月 28 日  星期三   晴天


taylor swift 分類: 未分類

taylor我好鐘意你喔;)
點解你可以咁靚唱歌咁好聽咁有才華咁索T_T
(比下去.. .\/.)

he's the reason for my teardrops on my guitar
......
here's the song
in the car
I keep singin' I don't know why i do




2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


寂寞夜 分類: 未分類

說到寂寞空虛
也不是今天的事了(妖-,-做咩無啦啦係到懶感性懶愁)

「身邊一對對,似在暗裡笑我太無聊
    應該戀愛了,卻沒愛侶對我笑」
這句歌詞套用在我身上
真是再適合不過

我愛的人
永遠也不會愛上我
就連朋友也做不成...
好了好了
我明白了
就是言舉止行太粗魯  樣子身材不討好
什麼優點也沒有

其實我也很想有人可以陪我坐魔天輪、看日出/日落、去演唱會、吃日本菜,看星星
天氣寒冷時,有人會用他的手裹著我的手
其實我也是個女生
我也想有個寬敞的胸膛讓我依偎著  給我安全感
無奈我沒有這種福氣
還是安份地繼續當我的丑角吧

感謝我不可以   擁抱你的背影
所以才能  變成你的背影
躲在安靜角落  如果你回頭看
不用 在意..




2009 年 10 月 25 日  星期日   晴天


失落摩天輪 分類: 未分類

夜揭開了華麗與傷心交錯的序幕,摩天輪安靜佇立,璀璨的華燈籠罩着我身軀下的影子。

一年後重臨舊地,哀愁依然在心間縈迴不去。那死去的緣份在寂靜的空氣間旋轉流動,遠處的摩天輪像一幅大概早被忘卻了的風景畫,只能在憂傷的原地旋轉,被束縛著的它也忘了自由。

一路走來,刺骨的寒風把我那頭濃密的深栗色頭髮吹亂了,我伸手裹緊了纏在脖子上那條粉紅色綴着流蘇的頸巾。

走着走着,我的目光停在一朵長在小路旁的流浪玫瑰,嬌弱的身軀暴露在冷冰的空氣中,花枝嫵媚地顫動着。那朵玫瑰紅得像絲絨,綻放的花瓣上還殘留有未乾的淚水,像一雙優雅憔悴的明眸,彷彿在訴說命運的無奈。

我在温柔的月光下躑躅,踏着破碎的腳步往前走,高聳入雲的摩天輪朦朧地迎浮現眼前。

夜已深,摩天輪前已再沒有人在排隊。

我鑽進車廂,坐在那靠窗的位子,平靜地欣賞外面的景色。

那片光可鑑人的落地大玻璃宛如一面鏡子,把我那深怨哀傷的輪廓勾劃呈現出來。

我冷眼旁觀地看着外面浮華園景,眼神中流洩出一種對愛情的失落和眷戀。

縱目遠眺,過山車呼嘯着乘風穿入雲霄,追求極速的他其實可曾細看人生?

那滿天繁星在今天依舊的絢麗華美,旋轉的摩天輪帶著我觸摸天空,近得彷彿一伸手便能通通摘下。

我低頭不語,隱藏的憂傷再也不能吞下去了。時間驀然暫停畫面,一切都定格了。

那甜蜜的擁抱、緊牽的雙手、絢爛的燈光、沉澱的幸福,已退走到一個我無法到達的世界。

我死寂的雙眼平靜地凝視着皓白的月亮,不知不覺間,巨輪已重新回到起點。

我步出車廂,抬頭仰望摩天輪。

聽說,仰望摩天輪就是仰望幸福,可在空中的摩天輪已停止旋轉、擱淺於去年的夏天。

從此以後,我臉上的笑容徹底停滯,與幸福正式絕緣。

再也不敢觸碰悲傷的情歌,懼怕着冰冷的回憶襲來。

摩天輪卻還在書寫一首孤單的悲傷情歌、摩天輪依然孤單的愛著過山車。

然後,回憶模糊了,摩天輪上的燈飾也碎裂成一團團光暈了。

當我走回去時,我再沒有看過那佈滿血絲的雙眸一眼。


copy from HK blog
 




2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


教協一日遊 分類: 未分類

今日11點起身
hea左陣就開始pth既功課(成日都係補習前先做-.-)
嘩之後我同冼柏軒趕到死
最終更係....遲到啦
張老師都無話我地
其實佢真係幾好人(講堅)
情景對話
我講先
我叫張老師小美
跟住個個都跟我叫小美
阿he he he
sorry匡智晴  唔記得帶你個銀包出黎
之後跑去m記牌揾nam & jenny
原來cherie都係
一齊去lu~
sorry nga~要你久等了
上到去
行左好耐
我地勁痴線
買左勁多個filo(夾埋應該有at least 30個@@?!)
最後大家都算滿載而歸既
我幫阿華買到個筆袋阿  好開心keke 因為平左成$10
比完錢先發覺睇錯價錢
勁樣衰  搞左勁耐  車~
唉, 我發覺我宜家真係勁少出街(離開大埔)
搞到唔識路
好7:( 
去買貢荼飲  真係好抵  好大杯
nga nam jenny都飲唔晒@@
我飲得晒keke
回程途中成程充滿笑聲
特別係nam個d (佢笑得勁大聲囉xd)
但係被笑既主角9成都係我
內窺鏡個單真係..做咩nam要拎番出黎講

安信你無黎真係有d可惜了
love you了
(頂-.-覺晒李曉澄d死野)
下次啦你

byebye你條尾




2009 年 10 月 20 日  星期二   晴天


流水記3 分類: 未分類

今日番學(廢話-.-)
一朝早因為趙又廷條粉腸比Nga打sosad
然後econ
真係未試過上堂上到咁鬼氣餒
仲慘過數學, 真係搞笑
Music, 我& Horae都覺得進度不錯
唱二部既同學加油!
辛苦晒!
Geog, 惟姐帶錯chapter
我同佢exchange
勁驚Au Sir睇到
不過最後無事 (胡sir:最後武士@@)
小息叫澄j幫我開locker
我衝落去幫佢地買野食
d野食多到要用個盆黎carry
之後...略
我淨係想講中史對我黎講真係幾辛苦
唔關Ms Leung 事
係我自己讀得太氣餒同埋唔知點解次次都係中史先黎眼訓
好暈
但係都選擇唔訓!
Lunch-------------
Maths, 傑仔我都知你係特別錫我地班嫁喇xd(一定係因為有我啦)
佢話瑤瑤係"隻死野"
佢真係好可愛
not only the size of his body, but also his characteristics ( xP )
PE
我覺得做Ms Tang呢個位真係唔錯
好他條

又唔駛點郁又唔駛點講野又唔駛點教
都有萬幾2萬攞
諗諗下第時做老師都真係唔錯
放學係5A wif kiu, 安信兄弟(係一個人), Nga, 肥矮 etc.
圖書館真係永遠都咁多人.v.
anson & 肥袋真係勁煩牙?
仲煩過angel牙?
一定係啦keke
之後同anson出去買包食
Then同Nga去學榮睇
因為我地無錢, 所以我地收埋左本hist勁新既suggested solution係個無人知既地方
之後去食$10一碗牛肉麵
抵喔
Then Nga去同佢mum食飯
Until now.......
 

唔打lu
洗白白跟住溫Maths



« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 29 | »