又眼訓又肚餓.

今朝一出面口,涼!

午饍我同蔡人咁岩都係得7$...

食得d咩呀,你話.    唉...

5$咪算囉.係都要+多0.5/

去WASHROOM.呀蔡俾門整到.

YO,紅.

最尾戈幾堂都好想Z zZ...

臨放學又要俾張'台'整到血.

SHIT.

回家買左燒賣.

返嚟又食左個冰皮(CHOCOLATE).

刊登時間︰2006-09-11 04:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


累累累.

個書包勁重呀.係super戈隻.

我真係累得很呀.個膊頭.又累又痛.

b2真係唔錯呀又.對嗎?

明天物理又要帶成6,7本野.  重重重.

放學,,,好眼訓呀.志立人一個側面.

之後又要take暑期作業  

又要文.

金句*熱熱熱,熱過大喇叭.

刊登時間︰2006-09-06 04:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


上學去.

SMK&Mary做班主任...

自己選座位.唔多掂.

同蔡人坐.

Mary又要我地寫埋d英文名.

照舊啦.Christy.

之後SMK又要迫人影相.

小息/

又上番去,狂俾d通告.

又要交d$$$.

第一日就開刀啦.

...落hall.開學

聽廢話+坐到個buttock好唔掂.

放學拿拿聲買野飲.

又hot又口喝.

中文係侯劭娟miss teach.

唉.我無take MTR戈張都唔知點呀?NOW.

刊登時間︰2006-09-01 01:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


開學...

個暑假過得真係快.

唔想呀.真係Oh My Gob!

明天係9月1日.又要上學去.

真係唔多掂.

見到化學d符號,物理d數字.

我都唔想講啦.我睇又要記記記.

註冊日的2位pretty girl.

童年的相集∼非一般的.(影樓)

g.m.給我16歲的金鏈.

I will  treasure it.

刊登時間︰2006-08-31 07:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


兩手緊握

在車上我手緊握你手的一刻.

我是不會忘記的.

gm.  

MISS YOU FOREVER AND EVER.

刊登時間︰2006-08-25 03:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]