| 又眼訓又肚餓. |
今朝一出面口,涼!
午饍我同蔡人咁岩都係得7$...
食得d咩呀,你話. 唉...
5$咪算囉.係都要+多0.5/
去WASHROOM.呀蔡俾門整到.
YO,紅.
最尾戈幾堂都好想Z zZ...
臨放學又要俾張'台'整到血.
SHIT.
回家買左燒賣.
返嚟又食左個冰皮(CHOCOLATE).
|
| 刊登時間︰2006-09-11 04:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 累累累. |
個書包勁重呀.係super戈隻.
我真係累得很呀.個膊頭.又累又痛.
b2真係唔錯呀又.對嗎?
明天物理又要帶成6,7本野. 重重重.
放學,,,好眼訓呀.志立人一個側面.
之後又要take暑期作業
又要文.
金句*熱熱熱,熱過大喇叭. |
| 刊登時間︰2006-09-06 04:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 上學去. |
SMK&Mary做班主任...
自己選座位.唔多掂.
同蔡人坐.
Mary又要我地寫埋d英文名.
照舊啦.Christy.
之後SMK又要迫人影相.
小息/
又上番去,狂俾d通告.
又要交d$$$.
第一日就開刀啦.
...落hall.開學禮
聽廢話+坐到個buttock好唔掂.
放學拿拿聲買野飲.
又hot又口喝.
中文係侯劭娟miss teach.
唉.我無take MTR戈張都唔知點呀?NOW. |
| 刊登時間︰2006-09-01 01:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 開學... |
個暑假過得真係快.
唔想呀.真係Oh My Gob!
明天係9月1日.又要上學去.
真係唔多掂.
見到化學d符號,物理d數字.
我都唔想講啦.我睇又要記記記.
註冊日的2位pretty girl.
童年的相集∼非一般的.(影樓)
g.m.給我16歲的金鏈.
I will treasure it. |
| 刊登時間︰2006-08-31 07:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 兩手緊握 |
在車上我手緊握你手的一刻.
我是不會忘記的.
gm.
MISS YOU FOREVER AND EVER. |
| 刊登時間︰2006-08-25 03:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 52 | »
|