impossible..,but possible>< 感動

terrible系列巳經改左名啦,叫做dreadful系列!

我覺得dreadful1好差!

----------------

今日...戈時,戈人突然變到好無生氣

唉...

我真係唔敢相信呢個事實!

係咪真係咁呢?

我想係自己既錯覺,但係...

 

 

 

刊登時間︰2005-12-02 04:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


~...~

唉.今日我2次都衰左呀!

點解會咁咖?

平時都唔會咁咖!

真係估唔到SHARE系列巳經進化到6啦!

但係terrible系列都係得一個

唔知仲有無呢?

呵呵...

呼吸~breathe

刊登時間︰2005-12-01 10:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


對腳好痛 鬱悶

死啦,天日要交設技啦,但係閘流晶體管戈度我都仲未做呀

其他就亂咁做,

------------------------------

今日上體育堂戈時,真係好...呀!

a sir &miss真係好...呀

我勁累呀,對腳好痛呀,

唉,跑左好多次呀,

戈時真係四肢乏力呀!

成個人簡直生不如死呀.

又熱又暈

如果下堂都係咁既話,咁就慘啦

----------------------------

SHARE 1 ,

刊登時間︰2005-11-29 05:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


又old左(我)

生日過後,咪又係一切平靜!

我又old左啦!(我唔想)

今日派左物理呀,

我得39.5分~唉!

滿分45!

d maths我唔係好識呀!

----------------------------------

今日多啦A夢既法寶係捷徑X刀同名牌蕃薯

最尾戈度超好笑呀,D屁都變左名牌,多啦A夢佢地仲叫媽媽放多個喎,哈,

我想要戈個捷徑X刀呀,勁方便!

---------------------------------

terrible 1 號真係好terrible呀

勁嚇人呀!

刊登時間︰2005-11-28 04:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


我唔記得左...

唉,我唔記得左今日係我既生日,

到到2點幾戈時我睇吓個時鐘,

先知,呀,11月27日,咁咪即係我既生日

就咁又無左......啦!

不過算啦,

------------------------

過左100大關啦!

-----------------------

唉,我問左呀sir份設技點做

佢到而家都無ans我,

>>>>

 

刊登時間︰2005-11-27 02:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]