impossible..,but possible><  |
terrible系列巳經改左名啦,叫做dreadful系列!
我覺得dreadful1好差!
----------------
今日...戈時,戈人突然變到好無生氣

唉...
我真係唔敢相信呢個事實!
係咪真係咁呢?
我想係自己既錯覺,但係...
|
| 刊登時間︰2005-12-02 04:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ~...~ |
唉.今日我2次都衰左呀!
點解會咁咖?
平時都唔會咁咖!
真係估唔到SHARE系列巳經進化到6啦!
但係terrible系列都係得一個
唔知仲有無呢?
呵呵...
呼吸~breathe |
| 刊登時間︰2005-12-01 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
對腳好痛  |
死啦,天日要交設技啦,但係閘流晶體管戈度我都仲未做呀
其他就亂咁做,
------------------------------
今日上體育堂戈時,真係好...呀!

a sir &miss真係好...呀

我勁累呀,對腳好痛呀,
唉,跑左好多次呀,
戈時真係四肢乏力呀!
成個人簡直生不如死呀.
又熱又暈

如果下堂都係咁既話,咁就慘啦

----------------------------
SHARE 1 , |
| 刊登時間︰2005-11-29 05:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 又old左(我) |
生日過後,咪又係一切平靜!
我又old左啦!(我唔想)
今日派左物理呀,
我得39.5分~唉!
滿分45!
d maths我唔係好識呀!
----------------------------------
今日多啦A夢既法寶係捷徑X刀同名牌蕃薯
最尾戈度超好笑呀,D屁都變左名牌,多啦A夢佢地仲叫媽媽放多個喎,哈,

我想要戈個捷徑X刀呀,勁方便!
---------------------------------
terrible 1 號真係好terrible呀

勁嚇人呀!
 |
| 刊登時間︰2005-11-28 04:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 我唔記得左... |
唉,我唔記得左今日係我既生日,
到到2點幾戈時我睇吓個時鐘,
先知,呀,11月27日,咁咪即係我既生日
就咁又無左......啦!
不過算啦,
------------------------
過左100大關啦!
-----------------------
唉,我問左呀sir份設技點做
佢到而家都無ans我,
>>>>
|
| 刊登時間︰2005-11-27 02:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|