死啦,MATHS唔識做呀~ 鬱悶

點算呀,,唔識做MATHS呀我,

唉,我JUST做左2題JA,

慘啦,有好多都唔識呀,

星期一都唔知點呀,

問d人,佢地又話未做喎!

刊登時間︰2005-11-26 03:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


今日食左自助餐! 傷心

今日食左自助餐!

我食左好多甜品,仲有三文魚,,

食食吓戈時,我想飲野,

所以就(弄)左一杯橙汁,

但係我完全唔知要另外加錢,

就咁又要加多48蚊啦!,跟住我咪俾呀媽話囉~

不過算啦,唔飲都飲左,咁我咪繼續(針)囉!

戈度d三文魚好新鮮呀,可惜每次只可以拿4塊~

到最尾我食左雪糕,

我仲把d香蕉,棉花,加上朱古力醬

真係太正啦!

走戈時超飽呀,,真係動不起來~

 

刊登時間︰2005-11-25 03:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


今日好...

今日去呢個旅行真係好...

$60就咁就無左,,就連"噗"一聲都無呀!

d野都唔好玩...

所以我就俾錢玩左一個鐘既英式桌球,

勁正!

------------------------

今日同左呀蔡玩千秋~

好低b!哈,,今日同呀蔡玩千秋戈時見到d...哈~

-----------------------

今日番到屋企戈時勁眼訓呀~@

所以就去訓左1h!

----------------------

SHARE1好正!

刊登時間︰2005-11-24 03:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


生活教育課

生活教育課戈時有d驚,

因為要上台講野,,

不過幸好淨係講左一句~

講完之後就輕鬆晒~

唉,,但係個活動又唔夠時間用,

搞到要遲放~

---------------------

天日去旅行啦!!不過我唔係好想去!

刊登時間︰2005-11-23 04:35 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


回家後

頭先食完飯既我,,好飽呀!

我食左好多隻蝦,真係好味道~

今日番嚟我就立刻玩電腦啦,,

玩左一會,便去睇電視,到5點3戈時先正呀

有多啦A夢睇,,今日既法寶極正

有動物哨子&七色XX,

我想用動物哨子把呀蔡變做XX動物,哈哈

我係佢既主人呀!

------------------------------------------

呀蔡好乞人憎呀!

整到我個msn輕晒!

明知仲要故犯~~怒

 

 

刊登時間︰2005-11-21 08:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]