死啦,MATHS唔識做呀~  |
點算呀,,唔識做MATHS呀我,
唉,我JUST做左2題JA,
慘啦,有好多都唔識呀,
星期一都唔知點呀,
問d人,佢地又話未做喎!
|
| 刊登時間︰2005-11-26 03:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日食左自助餐!  |
今日食左自助餐!
我食左好多甜品,仲有三文魚,,
食食吓戈時,我想飲野,
所以就(弄)左一杯橙汁,
但係我完全唔知要另外加錢,
就咁又要加多48蚊啦!,跟住我咪俾呀媽話囉~
不過算啦,唔飲都飲左,咁我咪繼續(針)囉!
戈度d三文魚好新鮮呀,可惜每次只可以拿4塊~
到最尾我食左雪糕,
我仲把d香蕉,棉花,加上朱古力醬
真係太正啦!
走戈時超飽呀,,真係動不起來~
|
| 刊登時間︰2005-11-25 03:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日好... |
今日去呢個旅行真係好...
$60就咁就無左,,就連"噗"一聲都無呀!
d野都唔好玩...
所以我就俾錢玩左一個鐘既英式桌球,
勁正!
------------------------
今日同左呀蔡玩千秋~
好低b!哈,,今日同呀蔡玩千秋戈時見到d...哈~
-----------------------
今日番到屋企戈時勁眼訓呀~@
所以就去訓左1h!
----------------------
SHARE1好正! |
| 刊登時間︰2005-11-24 03:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 生活教育課 |
生活教育課戈時有d驚,
因為要上台講野,,
不過幸好淨係講左一句~
講完之後就輕鬆晒~
唉,,但係個活動又唔夠時間用,
搞到要遲放~
---------------------
天日去旅行啦!!不過我唔係好想去! |
| 刊登時間︰2005-11-23 04:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 回家後 |
頭先食完飯既我,,好飽呀!
我食左好多隻蝦,真係好味道~
今日番嚟我就立刻玩電腦啦,,
玩左一會,便去睇電視,到5點3戈時先正呀
有多啦A夢睇,,今日既法寶極正
有動物哨子&七色XX,
我想用動物哨子把呀蔡變做XX動物,哈哈
我係佢既主人呀!
------------------------------------------
呀蔡好乞人憎呀!
整到我個msn輕晒!
明知仲要故犯~~怒
|
| 刊登時間︰2005-11-21 08:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|