WAHXD
暱稱: -`煙剷|!|癲樺*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迫死我啦*
在黑暗中流眼淚*
子妹,,真系能1世MA?!
是我很傻,,錯都一再錯...
是我笨*
文章分類
全部 (144)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
--------- 愛是什麼``
[[愛就是殘忍?!]] 愛情從來是這麼殘忍,也是這麼分明! 愛便是愛,不愛便是不愛! 沒有討價還價,也沒有愛與不愛之間! [[痛苦?!]] 沒有得到過,能稱得上是失去嗎? 到底失去痛苦,還是得不到痛苦?! 誰沒受過苦的,便稱不上在愛情路上留過腳印?! [[全因為愛你]] 因為愛你,我對痛苦和快樂都有了深刻的感受! 因為愛你,我才知道人生有許多無法滿足的事! [[ 恨 ]] 如果他值得我義無反顧地愛, 誰又願意恨? 恨至筋疲力盡時, 只會驚覺自己愛得這麼深刻 ! 用了一枝煙的時間掛念誰"* 浪費了幾分鐘的感情.. 計算得到還未算太累 而你..似看穿我扮強悍!! 笑我姿勢未純熟..吸了煙呼出眼淚!!
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 245
今日人氣: 2
累積人氣: 16074
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


 
  

 

2005 年 12 月 20 日  星期二 晴天
                      @V@" 唉唉*

今日又遲了起身.. 同呀BEN一齊番學,,之後又見到M仔同呀雞* 又1齊遲到啦!!  XDDDDDDDDDDDDDD* 之後今日上堂又系悶到PK,,死得人多 T^T" LUNCH個時上左去搵公主傾計,,之後呀LING話肥朱有野比我"咁我咪行過去LO.. 死都唔肯親手比去信我,,=333333333333333=" 之後拎左啦,,睇完之後搞到我即喊,,小丫" 之後我系1樓啦,,肥朱同文C、呀LING個D就系2A門口,,比我見到D野,,嬲撚到仆街* 屌你老味丫..  姣仔同我死撚開D啦``屌你老母* T^T" 之後勁嬲,,發哂脾氣咁,,系咁屌鳩人WO"     妖*唔撚好提啦""""之後呀BEN同呀雞個D就落左去搵1C條4眼仔,,之後傑仔打左佢幾巴" 呵* 條4眼仔都真系幾串下.. 仲要眼睥睥啵!!   =3=凸 唉,,之後放學番G01* 又系系度玩既,,XD" 之後落左港豐啦,,去左5人場睇佢地踢波* 之後又見到湯圓同呀峰..  呀峰仲要系咁串我啵! 頂丫" 嘻嘻‥ 之後呀BEN就送我搭車,, 我就番屋企了* 又同老母嘈... >"< 唉*

 


▂_▂_▂_▂_▂_▂`''(=明是痛苦傷心,,還含著笑裝開心"



 

======================得不到的一些戀愛始終都記載 ``不清楚的一些苦戀何苦要相愛?!?!

           TIME"::︰::"[2005-12-20 10:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]]*


  

 

 




 
  

 

2005 年 12 月 19 日  星期一 晴天
                      隻眼腫哂*

尋晚,,,無啦啦同我家姐嘈*仲要系嘈得好激個隻,,今次真系第1次.. 嘈到差DDDDDDDDDD隻揪!! >/\<"  喊到PK,,由12點幾嘈到3點幾,,我就由12點幾喊到3點幾,,唉*總之吾訓教啦!! 仲有幾粒鐘挨埋佢啦``一訓醒就成隻眼腫哂,,腫到睇唔到野TIM!!! =V="  之後今日又遲到,,不過好彩有呀BEN陪我一齊遲,,之後行到去車站,,無啦啦見到呀LING同M仔*  勁無奈,,=33333333333333333333333="  之後搭車,,諗諗下野就喊鬼左出黎WO"" 頂丫!!  隻眼腫到乜咁,,之後就上堂啦,,悶到痴根* 之後番到去個個都問我做咩""之後我又唔出聲*唉唉,,我都系第1次隻眼咁腫番學咖咋,,T^T"  今日都系好那吾老開,,又喊左好多次*  知道左D野,,肥朱同子彤D野"  又喊了***********唉唉,,>/\<"之後大概唔講啦,,之後放學啦,,陪呀BEN過左港豐,,坐左1陣"九進、泰仔、個D系度*不過得好小人咋,,T^T"  之後又經過全威.. ..見到呀傑個D,,有DD想喊"  不過唔知點解::::::T^T"" 之後又同左呀LING去搵呀豪,,矮仔,,大孖,,鬼仔,,個D""之後等佢地打機個時,,無啦啦扒左系度喊,,唉*之後等埋佢地打機,,我地成班走啦!! =3=" 之後我就同細B走,,佢地就送呀LING番去,,之後番到屋企,,同肥朱嘈左一陣,,又喊*  之後同細B,,依寧傾左陣電話,,之後呀BEN系咁SD訊息叫我唔好嬲佢,,我都冇理到佢* 佢仲搞到我好想喊TIM,,唉*唔想聽日隻眼都系咁腫LO""" 唔想打落去啦!! >/\<"1句講哂,,好撚唔開心啦*

 


▂_▂_▂_▂_▂_▂`''(=明是痛苦傷心,,還含著笑裝開心"



 

======================得不到的一些戀愛始終都記載 ``不清楚的一些苦戀何苦要相愛?!?!

           TIME"::︰::"[2005-12-19 10:35 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]]*