| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|

| 2005 年 12 月 18 日 星期日 |
 | |
| 自己好傻* |
|
17號*
都冇咩野做既,,BECOZ都冇咩野做! =333333333333333333333333=" 成日都系屋企玩自閉* 唉,,今日真系好那唔HAPI 囉* 原來呀風系識[傻婆]咖! 佢仲同我講左好多關於[傻婆]既事,,>/\<"唉,,搞到我喊左好耐好耐,,隻眼都痛埋啦``之後老母又要我出去食飯,,咁咪自己忍住喊出門口LO" 之後呀豪又話系MK喎.. .咁我咪話出去陪佢地一陣LO.. T^T" 之後出到去同佢地行左一陣啦``我又要搵老母喇.. SO,,我咪叫呀豪佢地走LO..T^T" SORRY囉! 掉底左你地,,=3= 之後去左陪我老母食飯=]" 本來都冇乜野既,,食飯個時自己都迫自己唔好諗D唔HAPI既野咖啦``唉,,但系食完飯之後聽左呀BEN個電話,,知道左D事" 之後又聽左呀豪電話""搞到我勁想喊,,但系成班親戚系度WO"咁咪忍住LO.. 頂丫"之後比我老豆無啦啦話左1句,,D眼淚就忍吾住系咁流落黎喇!! >/\<"之後個個問我今日做咩咁易喊,,我咩都冇講""死都唔出聲,,但系我真系喊左好耐LO-*
18號*
今日一朝早出左街,,陪呀BEN同九進" 之後又落左港豐打機,,之後金魚黎左,,我又系港豐同呀BEN細佬玩左陣,,T^T"" 唉* 個個都唔開心,,>/\<"呀BEN又系,,不過今日真系好大獲LO"今日,,呀BEN*泰仔*肥TIM*呀喬*方包*肥聰*排骨*大腸*4仔*(差吾多咁上下啦``)=333333333333333=" 之後踢波..T^T" 不過發生左D咩事就費Q事講啦! 仲之就搞到呀BEN好火啦,,肥聰仲系咁屌鳩人地老母TIM,,搞到個個都好火* 之後因為某D野搞到我差DD喊鬼左出黎,,最衰都系呀BEN同大腸LO" =\/=.. 唉** 之後又陪多呀BEN同九進一陣,,食下野咁"之後我就番屋企LU~~~* 番到屋企又喊了* 同老母嘈不凸至,,我見到[佢]INFO,,冇左我果名* 唉"" 算了巴,,我諗:::::::::有70%都系會散咖啦! >/\< 我都系快鬼D死左條心佢好過啦!!T^T" 唉,,,,,,聽日起身肯定隻眼腫Q哂!! 呀BEN,,希望你同我講既野系真啦!
▂_▂_▂_▂_▂_▂`''(=明是痛苦傷心,,還含著笑裝開心"

|
|
======================得不到的一些戀愛始終都記載 ``不清楚的一些苦戀何苦要相愛?!?!
TIME"::︰::"[2005-12-18 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]]*
 |

|

| 2005 年 12 月 16 日 星期五 |
 | |
| 過去,,其實太累** |
|
唉,,尋日太懶了"忘記了打日記! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD... 哇嘻>[]<" 今日又要番學啦,,真系好唔想番學LO" 朝早同左肥TIM,,呀BEN,,九進食早餐"之後就傻下傻下咁番學啦! 今日個樣好Q殘,,=W=" 今日都冇咩好講咖啦,,我咪又系堂堂都唔上,,做自己野LO" 哇,,今朝勁唔開心哇>/\<"唔鬼見左個銀包WO.. 入面有DD好重要既野咖麻,,搞到我上堂喊WO" T^T.. 又比個班主任見到我喊啦,,又比佢捉左去訓話!! 之後又比佢見到我手上的傷痕,,, =333333333333333=" 頂佢個肺*麻叉煩..=W=" 之後都冇咩野發生咖啦!! LUNCH TIME 個時,,肥朱、M仔、呀雞、暴龍、小可愛、鄧波、佢地成班過左黎幫我打個淫蟲*鬼叫條淫蟲搞我咩,,=W=""" 最衰呀豪、大孖佢地成班冇番學啦,,掛住去打機都唔番學啵:::::::=3=凸 肥朱好惡呀個時,,仲打左佢1巴TIM,,好彩我攬住肥朱咋,,如果吾系肯定條淫蟲比人打死啦! 之後雪雪又過左黎啵,,係咁系度串條淫蟲* 今日條淫蟲喊得好勁哇,,好耐冇見過男仔喊了* >[]<" 唉,,不過今日我都系唔多HAPI咁咖啦,, 「對人歡笑,,背人愁」 呢句野系公主送比我咖"
,,佢話呢句野好岩形容我WO.. 唉,,放左學又要留G01``留完我就即走嚕.. 之後煲左幾飛煙就番屋企啦!! BECOZ今日實在太悶了* >/\<" 今日,,個心好痛* 今日同公主傾計,,講哂之前既野出黎"喊左好耐,,原來我自己之前做過好多事" 好唔開心,,但系都系冇講過出黎咖LO" 唉******
▂_▂_▂_▂_▂_▂`''(=明是痛苦傷心,,還含著笑裝開心"

|
|
======================得不到的一些戀愛始終都記載 ``不清楚的一些苦戀何苦要相愛?!?!
TIME"::︰::"[2005-12-16 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]]*
 |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 72 | »
|