WAHXD
暱稱: -`煙剷|!|癲樺*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迫死我啦*
在黑暗中流眼淚*
子妹,,真系能1世MA?!
是我很傻,,錯都一再錯...
是我笨*
文章分類
全部 (144)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
--------- 愛是什麼``
[[愛就是殘忍?!]] 愛情從來是這麼殘忍,也是這麼分明! 愛便是愛,不愛便是不愛! 沒有討價還價,也沒有愛與不愛之間! [[痛苦?!]] 沒有得到過,能稱得上是失去嗎? 到底失去痛苦,還是得不到痛苦?! 誰沒受過苦的,便稱不上在愛情路上留過腳印?! [[全因為愛你]] 因為愛你,我對痛苦和快樂都有了深刻的感受! 因為愛你,我才知道人生有許多無法滿足的事! [[ 恨 ]] 如果他值得我義無反顧地愛, 誰又願意恨? 恨至筋疲力盡時, 只會驚覺自己愛得這麼深刻 ! 用了一枝煙的時間掛念誰"* 浪費了幾分鐘的感情.. 計算得到還未算太累 而你..似看穿我扮強悍!! 笑我姿勢未純熟..吸了煙呼出眼淚!!
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 245
今日人氣: 28
累積人氣: 16066
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


 
  

 

2005 年 9 月 10 日  星期六 晴天
                      ""從未試過快樂的感覺﹏我不快樂,,很不快樂!!!!!!!

 琴晚出左去,,見到呀儀,,之後呀儀眼濕濕咁問我,,我係咪仲好愛好愛xxx,,之後我話唔係,,,之後無啦啦我同佢就打起上黎,,,佢竟然會陏手SIN,,,我真係估唔到,,最後,,呀萍拉開左我同佢,,走既時候我地兩個都係喊住咁走,,,我同佢由細玩到大,,竟然會為左1個人而搞到咁,,我同佢喊過咁多次,,就算大家做得幾錯都好,,我地大家都唔會陏手,,今次,,,佢竟然會咁,,我唔知應該點,,,番左屋企之後,,我係咁喊,,我不斷問自己,,而家搞到咁,,系咪我自己一手做成,,?!?!我唔應該厄呀儀,,好辛苦><"琴晚又冇訓過,,,今日起身,,,睇留言板,,睇到小蚊既留言,,即喊!!!!唔知點解個時個心好痛,,我知道XXX喊,,好唔忍心,,,好心痛,,,我唔想佢再咁落去,,喊左陣,,同呀豪傾電話,,講左好多關於XXX既野,,可能佢話得我岩,,系我衰,,我唔怪得人,,當初的確系我唔同番佢一齊,,系我唔識得珍惜佢,,而家佢要放棄,,我唔可以怪人,,我真係癲啦,,我真係頂唔住,,點解次次D唔開心既事都要發生系我身上?!?!點解想開心,,偏偏又唔得,,?!?!個天系咪真係要咁對我,,我冇做過D傷害人既事,,點解我會有D咁既事發生??好想死,,隻眼都腫哂,,,,,好痛好痛!!!!!

 


▂_▂_▂_▂_▂_▂`''(=明是痛苦傷心,,還含著笑裝開心"



 

======================得不到的一些戀愛始終都記載 ``不清楚的一些苦戀何苦要相愛?!?!

           TIME"::︰::"[2005-09-11 07:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]]*


  

 

 




 
  

 

2005 年 9 月 9 日  星期五 晴天
                      如果你知我苦衷,,,何以沒一點感動?!?!

今日係學校都過得OK啦!!!係學校OK咁啦!!!今日見到XXX我都避開佢\,,我唔想見到佢\,,,見到佢\真係好想喊!!!!之後放學就同小蚊傾左一陣,,又係傾XXX既野,,,個時有D開心架,,,,,因為佢\話仲愛我,,,想同番我一齊,,不過開心既時間,,,只有呢一段時間囉!!!之後我番到屋企啦,,,,XXX打比我喎,,,,唔知點解唔多想聽到佢\巴聲,,,之後佢\話,,,,【點解唔可以同番我一齊,,,,我唔係因為想補償呀!!係因為我真心我先想同番你一齊咋,,】,,,,但係我都同佢\講,,,【我唔可以因為你鍾意我就同你一齊囉!!!】明明呢件事唔可以比佢\知,,,,真係唔知點解佢\會知道左!!!!9點幾10點,,,,小蚊話XXX好無奈,,,話關於呀儀D野,,,點解唔可以同佢\一1齊個D,,,之後小蚊仲同我講,,,,,XXX話經過呢件事,,,,佢\放棄!!!唔再溝番我,,,唔再愛我啦!!!!我即喊囉***我好唔開心,,,好唔甘心呀!!!我為佢\做咁多野,,,我做咁多HURT自己既野都係因為佢\咋!!!佢\而家咁對我!!!佢\之前話有幾愛我幾愛我,,,全部都係假架!!!1厄我架!!!!收唔到聲呀!!!!隻眼好痛!!!為佢\做咁多既野,,,,,佢\唔領情,,,,我好想好想好想同番佢\一齊!!!!只係我唔可以咁做呀!!!點解你唔理下我感受喎,,,?!?!你知我因為咩事而唔同你一齊,,,點解你唔體諒下我?!?!點解呀!!!我為你做咁多既野,,,係咪我自己一廂情願去為你做?!?係咪我蠢,,,?!?!你做過咁多HURT我既事,,,我都仲係咁愛你,,,對你冇變過!!!點解你會咁呀?!!?點解你要咁對我呀?!?!我為你去做咁多野!!!我唔係要你比番D乜野我,,,我只係需要你對我好D,,,,唔會變心,,,,乜好難咩?!?!點解你唔理我感受?!?!點解你一次又一次咁HURT我>!>!點解呀?!?從來只有你一個令我喊得最多!!!!我最愛既係你,,,,,,而你呢?!?!你係咪跟本就未放底你之前個個,,,,?!?!你講既所有野,,,都係厄我架!!!點解點解呀?!?!?!?!我好唔甘心,,,,我唔明你點解要咁對我呀!!!!!!!!係咪我睇錯左你,,,我同你拖拖拉拉咁,,,,大半年啦!!!!你都會咁對我呀!!!你有幾愛我呀?!??!喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊喊,,,,就算我為你做D乜野,,,,你都只會當我白痴,,,可能,,,真係我一廂情願去為你付出,,,

 


▂_▂_▂_▂_▂_▂`''(=明是痛苦傷心,,還含著笑裝開心"



 

======================得不到的一些戀愛始終都記載 ``不清楚的一些苦戀何苦要相愛?!?!

           TIME"::︰::"[2005-09-09 11:18 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]]*